ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تمدید شد/ اعلام زمان ثبت نام کنکور سراسری

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی سازمان سنجش کشور از تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش کشور از تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از ۱۶ آذر شروع شده بود و تا پایان امروز ادامه داشت و تاکنون ۲۲۴ هزار داوطلب ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست داوطلبان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تا ۲۶ آذر ماه تمدید شد.

 ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ در بهمن ماه

سخنگوی سازمان سنجش کشور درباره زمان ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ گفت: ثبت نام آزمون در بهمن ماه خواهد بود و جزییات بیشتر در سایت سازمان سنجش متعاقبا اعلام خواهد شد.

زرین آمیزی گفت: بعد از اعلام نتایج آزمون سراسری ۹۹ حدود ۳۰ هزار داوطلب اعتراض کردند، باید توجه داشت که سیستم پاسخگویی عمومی آنلاین پاسخ اعتراضان داوطلبان را می‌دهد و تعدادی از همکاران ما همزمان بعد از پرسش داوطلبان پاسخ آن‌ها را می‌دهند.

پاسخ اعتراض داوطلبان کنکور سراسری تا پیش از شروع ترم تحصیلی جدید

وی بیان کرد: حدود ۱۹ هزار از اعتراض داوطلبان که به نتیجه آزمون معترض بودند، پاسخ داده شده است، اما برخی اعتراض‌ها مربوط به موارد خاص است و باید در کمیته‌های خاص مورد بررسی قرار گیرد و اعلام نظر و به داوطلب پاسخ داده شود.

سخنگوی سازمان سنجش کشور اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که در ماه گذشته اعمال شده بود، روند رسیدگی به اعتراض کندتر شده بود و پاسخ اعتراض داوطلبان تا پیش از شروع ترم تحصیلی جدید داده خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار