اعلام نتایج نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در نیمه دوم دی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج کمیسیون «نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر» دانشگاه های علوم پزشکی در نیمه دوم دی اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر محمد تاج فرد مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر افزود: ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی نیمسال اول ۱۳۹۹ انجام شده و ثبت نام متقاضیان ورودی نیمسال دوم (بهمن) نیز در حال اجرا است.

وی افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال، کمیسیون نقل و انتقال تشکیل و تقاضای دانشجویان بررسی می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه زمان ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال هنوز به پایان نرسیده و ثبت نام دانشجویان ورودی نیمسال دوم ادامه دارد، لذا کمیسیون نقل و انتقالات تشکیل نشده است. پس از پایان ثبت نام و بررسی مدارک و شرایط متقاضیان، کمیسیون مربوطه تشکیل خواهد شد.

تاج فرد با بیان اینکه بر اساس قانون مصوب، ظرفیت دانشگاه های علوم پزشکی برای نقل و انتقال دانشجویان محدود است، تاکید کرد: نقل و انتقال دانشجویان صرفاً بر اساس اولویت های قانونی و ضوابط اجرایی صورت می گیرد.

وی افزود: نتایج موافقت یا عدم موافقت با درخواست دانشجویان در کمیسیون نقل و انتقال، در «نیمه دوم دی ماه» اعلام می شود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، صرفاً از طریق «پیامک» به دانشجو و از طریق «سامانه» مربوطه به دانشجو و دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می شود.

وی تأکید کرد: متقاضیان از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارتخانه و دانشگاه ها و برقراری تماس تلفنی در این زمینه خودداری کنند و صرفاً «منتظر اعلان نتیجه از طریق پیامک و سامانه» بمانند.

تاج فرد یادآور شد: دسترسی به «سامانه نقل و انتقال» از طریق آدرس https://shahedtransmission.behdasht.gov.ir امکان پذیر است و متقاضیان نیم سال دوم (ورودی بهمن ۹۹) که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، تا روز ۶ دی ماه از طریق سامانه نقل و انتقال به آدرس اعلام شده می توانند ثبت نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار