کسب مجوز جذب یک هزار داوطلب هلال احمر در کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس جمعیت هلال احمر کشور از کسب مجوز جذب یک هزار داوطلب هلال احمر که درجه ایثار دارند، خبر داد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در نشست شورای اداری هلال احمر خوزستان در سرسرای این جمعیت در اهواز گفت: مجوز جذب یک هزار داوطلب هلال احمر در سطح کشور که درجه ایثار (از درجات تعریف شده در هلال احمر با توجه به آموزش‌های گذرانده و مهارت) دارند صادر شده است.

او با بیان اینکه از این تعداد ۳۵ نفر در خوزستان جذب خواهند شد، افزود: در کشور ۱۰ هزار داوطلب فعال جمعیت هلال احمر وجود دارد و جذب این تعداد داوطلب امکانپذیر نیست، اما جذب یک هزار نفر کمک شایانی به سیستم هلال احمر خواهد کرد، این در حالی است که با عملکرد مناسب داوطلبان و امدادگران، هلال احمر اعتماد جامعه را کسب کرده است.

همتی با اشاره به اینکه دولت ۹ هزار دستگاه خودرو به هلال احمر اهدا کرده، بیان داشت: به مرکز خوزستان نیز خودرو و کمک رسانی لازم انجام خواهد گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور روز دوشنبه در سفر یک روزه به خوزستان از پروژه‌های هلال در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، شادگان، اندیمشک و شوش و اهواز دیدن کرد، همچنین در نشست جداگانه‌ای با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار حضور داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار