افتتاح مرکز رشد آموزش فنی و حرفه‌ای در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از افتتاح اولین مرکز رشد با همکاری پارک علم و فناوری استان در اهواز خبر داد.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با هدف تحقق مفاد تفاهم نامه مشترک بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز رشد فنی و حرفه‌ای استان با همکاری پارک علم و فناوری به بهره برداری رسید.

او  افزود: با هم افزایی بین دو سازمان شاهد شکوفایی روش‌های نوینی از مهارت آموزی معطوف به اشتغال و مهارت آموزی محصول محور خواهیم بود و این مرکز یکی از مراکزی خواهد بود در این هماهنگی‌ها و هم‌افزایی بین مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فناور در سطح استان و ریزی شود.

سواعدی بیان داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با توجه به زیرساخت‌های موجود کارگاه‌های آموزشی مجهز و فضای آموزشی وآزمایشگاهی بسیارخوب می‌توانند کمک خوبی باشند برای تحقق ایده‌های نوینی که در پارک علم و فناوری مورد پذیرش قرارمی گیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اینکه هم افزایی دو مجموعه موجب شکوفایی و ایجاد بستر و فرصت‌های خوبی برای پارک و توسعه مراکز رشد خواهد بود، عنوان کرد: با توجه به اینکه در حوزه فناوری‌های نوین ایده‌های بسیار خوبی از طرف کارآموزان و مهارت آموختگان فنی حرفه‌ای در مراکز مطرح می‌شود می‌توان این الگوی خوب منجربه شکوفایی علم و عمل توام در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهد شد و این ح

اخبار استان اخبار