تلاش برای اشتغالزایی و رونق گردشگری در بخش صیدون

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان گفت: اشتغالزایی و رونق گردشگری در مناطق امامزاده عبدالله (ع) بخش صیدون باغملک در دستورکار است.

مهدی امرایی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از مناطق امامزاده عبدالله (ع) بخش صیدون از توابع شهرستان باغملک گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان در این منطقه، ایجاد اشتغال و رونق گردشگری در دستور کار است.

او هدف از این بازدید بررسی کسب و کار‌های کوچک برای اهالی که به صورت ثابت در منطقه امامزاده عبدالله (ع) سکونت دارند عنوان کرد و افزود: وام‌های کم بهره به مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و ایجاد شغل در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی، درختکاری و… به متقاضیان اعطا خواهد شد.

امرایی اظهار داشت: در این بازدید که با حضور رمضانی مدیر دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، رحمانی رئیس بنیاد مسکن باغملک، صفری از اداره میراث فرهنگی شهرستان، خدارحمی معاونت فرماندار، سپاس زاده بخشدار صیدون و رشیدی رئیس صندوق کارآفرینی باغملک انجام شد، مقرر گردید دهیاری و بخشداری افراد مستعد جهت ایجاد شغل را به صندوق کارآفرینی امید معرفی کنند.

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید خوزستان تصریح کرد: در حوزه مسئولیت‌های اداره، از هیچ تلاشی برای استفاده از ظرفیت‌های مناطق مختلف استان، ایجاد اشتغال پایدار، معرفی صنایع دستی و رفع بیکاری در منطقه دریغ نخواهیم کرد.

اخبار استان اخبار