اعتراض نیروهای نهضتی و پیش‌دبستانی به عدم تبدیل وضعیت

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

نیروهای نهضتی و پیش‌دبستانی خرمشهر، ماهشهر و شادگان در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت خود، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه سفر حاجی میرزایی به استان خوزستان، نیروهای نهضتی و پیش‌دبستانی خرمشهر، ماهشهر و شادگان در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت خود تجمع کردند.

یکی از مربیان پیش‌دبستانی که در شادگان تجمع کرده بود، به خبرنگار مهر گفت: حدوداً ۲۸۰ نفر هستیم که همه متقاضی تغییر وضعیت و مربیان پیش‌دبستانی ضمیمه دولتی و یا سابقه‌ای بین ۶ تا ۷ سال هستیم.

وی ادامه داد: بیمه بچه‌ها، خرید کتاب و وسایل را به صورت رایگان انجام دادیم و در ۶ سال این کار را انجام دادیم و حالا گفتند که می‌خواهیم پیش‌دبستانی را به بخش خصوصی بدهیم‌.

یکی دیگر از نیروهای حق التدریس ماهشهر که برای اعتراض به شادگان آمده است، گفت: ۳۴ نفر نیروی حق التدریس قبول شده در آزمون استخدامی نهضت که تابستان امسال (۲۰ تیر ماه) برگزار شده است، هستیم.

وی اضافه کرد: بعضی از ما نماینده ماهشهر و برخی‌ها از شادگان هستیم؛ چون خود وزیر اعلام کرد بعد از آزمون در دانشگاه فرهنگیان و گذراندن یک سال دوره آموزشی و بعد از آزمون نهایی به صورت پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

این نیروی حق التدریسی که نخواست نامش فاش شود، بیان کرد: با این همه استرس آزمون و ایام شیوع ویروس کرونا حالا وزیر گفته فقط ۶ نفر سهمیه جذب شوند.

وی عنوان کرد: افرادی را که سال ۹۴ سرکار بودند، جذب کردند ولی ما که از سال ۹۰ هستیم اما جذب نشدیم.

وی در پایان گلایه کرد: بر اساس تبصره ۱۰ ماده ۱۷ مصوب سال ۹۶ نیروهای که قبل از سال ۹۱ آموزش‌دهنده دو نفر به بالا داشته باشند، می‌توانند بعد از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت پیمانی شوند ولی حالا این حرف را نقض کرده‌اند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار