اشتغالزایی با افتتاح نخستین و بزرگترین کارخانه ظروف سلولزی کشور در شوش

دسته ها: اخبار استان اخبار

نخستین و بزرگترین تولیدکننده ظروف یکبار مصرف سلولزی کشور امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در شوش به بهره برداری رسید.

 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موذنی مدیرعامل شرکت پارس طبیعت سلولز کاغذپارس هفت تپه در آئین بهره برداری از کارخانه تولیدکننده ظروف یکبار مصرف سلولزی در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور این پروژه در شوش به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن ظروف یکبار مصرف مواد غذایی و بهداشتی قالب گیری شده از خمیر مواد سلولزی را دارد، افزود: ۴ خط تولید در نخستین و بزرگترین تولیدکننده ظروف یکبار مصرف سلولزی در ایران فعال است که هر کدام از این خطوط ۱۰ تن ظروف سلولزی در شبانه روز تولید می‌کنند.

موذنی با بیان اینکه با راه اندازی این کارخانه برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و حداقل یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می‌شود، اظهار کرد: این کارخانه با ۱۲ میلیون دلار اعتبار ارزی و ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار ریالی ساخته و راه اندازی شده است.

اخبار استان اخبار