لزوم اشتغال افراد بومی در شرکت‌های نفتی

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نشست هماهنگی و ارزیابی اشتغال شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه به منظور بررسی وضعیت اشتغال افراد بومی در شرکت‌های نفتی برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نشست هماهنگی و ارزیابی اشتغال دشت آزادگان و هویزه با حضور حمید سیلاوی و حبیب عفری مفرد فرمانداران شهرستان‌های مذکور برگزار شد.

در این نشست فرمانداران دشت آزادگان و هویزه بر ضرورت اشتغال جوانان در شرکت‌های نفتی و جلوگیری از هرگونه جذب نیروهای غیر بومی تاکید کردند.

سیلاوی و عفری مفرد در این نشست مشترک درخصوص چگونگی جذب نیرو‌های مورد نیاز شرکت‌های نفتی برنامه ریزی کردند و کمیته‌ای متشکل از فرمانداران ۲ شهرستان و مسئولان اداره کار با پشتیبانی اعضای شورای تامین تشکیل شد تا نیرو‌های مورد نیاز قبل از استخدام در شرکت ها، در این کمیته مورد ارزیابی قرار گرفته و تایید شوند.

براساس این گزارش؛ در این نشست فرمانداران شهرستان‌ها با تقدیر و تشکر از پشتیبانی‌های مستمر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های او در وزارت نفت و دیگر وزارت خانه ها، تصویب استخدام و جذب نیرو‌های بومی واجد شرایط و جلوگیری از جذب نیروی غیرمتخصص بومی و غیربومی را اعلام کردند، همچنین بر نظارت بیشتر اداره کار و لزوم پرداخت حقوق و مزایا و همچنین بیمه همه نیرو‌های شرکت‌ها تاکید و اداره کار ملزم به سرکشی مستمر به این شرکت‌ها شد.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار