فراخوان استخدام در شرکت‌­های وابسته (نیروگاه‌­ها) شرکت مادر تخصصی برق حرارتی در سال ۹۹

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

 17 مهر 1400 – اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین

ضمن آرزوی سلامت برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت مدیریت تولید برق رامین که در تاریخ 25 تیرماه سال جاری در حوزه شهر اهواز برگزار گردید به اطلاع می رساند برنامه زمانبندی مصاحبه به شرح جدول زیر (لینک) اعلام میشود. از داوطلبان محترم خواهشمند است به جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و جلوگیری از ازدحام، صرفاً در ساعت اعلام شده به شرکت مدیریت تولید برق رامین )نیروگاه رامین اهواز( مراجعه نموده و اصل و کپی کلیه مدارک مربوط به مقالات علمی، زبان انگلیسی، مهارتهای کامپیوتر، کارآموزی و تجارب کاری مرتبط و افتخارات علمی (ثبت اختراع و …) را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند

جهت مشاهده زمانبندی مصاحبه اینجا کلیک نمایید


14 مهر 1400 – اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند نتایج آزمون استخدامی شرکتهای وابسته شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی – ویژه نیروگاه رامین که در تاریخ 1400/04/25 در حوزه شهر اهواز برگزار گردید اعلام شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


22 تیر 1400 – دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (نیروگاه‌ها) شرکت مادر تخصصی برق حرارتی (نیروگاه رامین اهواز)

به اطلاع داوطلبان محترم شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های وابسته (نیروگاه‌ها) شرکت مادر تخصصی برق حرارتی می­‌رساند، آزمون روز جمعه مورخ 1400/04/25 در حوزه شهر اهواز برگزار می­‌شود. داوطلبان می­‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 8 روز سه­‌شنبه 1400/04/22 تا ساعت 24 روز پنجشنبه 1400/04/24 به روی لینک زیر مراجعه نمایند.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


20 تیر 1400 – اطلاعیه زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق ویژه نیروگاه رامین

به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ شرکتهای وابسته شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی( ویژه نیروگاه رامین/ سهمیه ۱۵ نفر)ثبت نام نمودند می رساند این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی طبق اطلاعات ذیل برگزار می شود.
زمان برگزاری آزمون : جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ / ساعت ۹ صبح
مکان برگزاری : اهواز – اتوبان گلستان- دانشگاه آزاد اسلامی اهواز
کارت ورود به جلسه از طریق سایت مرکز راهبردی آموزش و صلاحیت حرفه ای صنعت آب و برق قابل دریافت خواهد بود. لینک دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه فعال خواهد شد.
نکته: این آزمون مقرر بود که در ۱۴ اسفند ماه سال ۹۹ برگزار شود که بدلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان خوزستان به تعویق افتاد.
حضور کلیه شرکت کنندگان یک ساعت قبل از آغاز فرآیند آزمون الزامی ست.


17 فروردین 1400: اعلام نتایج آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) 

به اطلاع می رساند نتایج آزمون استخدامی شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) اعلام گردید.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


۱۱ اسفند ۹۹- اطلاعیه لغو آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در اهواز

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در سال ۹۹ می رساند، آزمون استخدامی شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در حوزه شهر اهواز، به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ صرفاً در شهر اهواز، برگزار نمی‌شود.


11 اسفند 99 – دریافت کارت آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) 

کارجویان گرامی به اطلاع می رساند؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) فعال گردید. زمان برگزاری آزمون 14 اسفند 99 می باشد.

جهت دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


۲۹ بهمن ۹۹ -تمدید ثبت نام استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در سال ۹۹

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در سال ۹۹ می رساند، مهلت ثبت نام تا روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه تمدید گردید.

شرکت­‌های مدیریت تولید برق (نیروگاه) در راستای تحقق اهداف و وظایف خود و به استناد مجوزهای استخدامی صادره و بر اساس موافقت مجمع عمومی شرکت­‌های وابسته (غیردولتی)، تعداد ۱۶۴ نفر از فارغ­‌التحصیلان دانشگاه­‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را، از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی (عمومی و تخصصی)، مصاحبه و گزینش پس از کسب نمره حد نصاب، به ترتیب بالاترین نمرات اخذ شده در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و مصاحبه، بصورت قراردادی استخدام می‌­نماید.


بخش اول: شرایط عمومی

۱ .داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ .التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳ .اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴ .انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای آقایان
۵ .عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
۶ .نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
۷ .داشتن سالمت جسمانی، روانی و توانایی انجام کار
۸ .دارا بودن شرایط احراز شغل برای شغل محل مورد تقاضا
۹ .عدم منع قانونی برای استخدام و نداشتن تعهد خدمت به دیگر سازمانها و شرکتها (داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی و پیمانی دستگاههای اجرایی و یا کارکنان مدت معین/دائم شرکتهای وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه صنعت آب و برق و یا بازخرید خدمت از دستگاهها یا شرکتهای مزبور باشند)
۱۰.احراز صلاحیت های عمومی به تایید گزینش پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه
۱۱ .دارابودن شرایط سنی مطابق دفترچه
۱۲.کسب حد نصاب نمره تعیین شده آزمون

بخش دوم: شرایط اختصاصی

۱ -داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع، رشته و گرایش تحصیلی اعالم شده در جدول شماره ۱.

۲ -داشتن شرایط سنی به شرح زیر:
– حداکثر ۲۸ سال برای مقطع کاردانی (متولدین بعد از۱۳۷۱/۱۲/۱۴ )
– حداکثر ۳۰ سال برای مقطع کارشناسی )متولدین بعد از ۱۳۶۹/۱۲/۱۴ )
تبصره ۱ :مالک عمل برای محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه و سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون (۱۳۹۹/۱۲/۱۴ )میباشد.
تبصره ۲ :مدت انجام خدمت سربازی، حداکثر به مدت ۲۴ ماه، به شرط ارائه تاییدیه معتبر از مراجع ذی صالح به حداکثر سن افزوده میشود.
تبصره ۳ :در صورت داشتن سابقه کار مرتبط (مشروط به پرداخت حق بیمه)، تا سقف ۲ سال به حداکثر سن مجاز افزوده میشود.

الزم به ذکر است گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و تاییدیه های مربوط به سهمیه های قانونی، بایستی حداکثر تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد و به همراه سایر تاییدیه ها در روز تطبیق مدارک ارائه گردد.
۳ -محل خدمت، براساس کد شغل محلهای قید شده در جدول شماره ۲ تعیین میگردد.

بخش سوم: امتیازات و سهمیه های قانونی

۱) امتیاز بومی بودن
۱-۱ -نمره داوطلبان بومی استان با ضریب یک و یک دهم (۱/۱ )و بومی شهرستان با ضریب یک و دو دهم (۱/۲ )در نمره مکتسبه آزمون کتبی لحاظ میگردد.
۱-۲ -داوطلبان بومی (اعم از بومی استان یا شهرستان) متقاضی استخدام برای شغل محلهای شرکتهایی که محل خدمت آنها در مرکز استان قرار دارند، صرفاً از امتیاز یک و یک دهم (۱/۱ )برخوردار خواهند شد.
۱-۳ -افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی استان تلقی میگردند:
• استان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد

•همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( و شرکتهای تابعه )دولتی( و وابسته )غیردولتی( زیرمجموعه وزارت نیرو که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
• داوطلب حداقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
• داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
• پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار )۴ )سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
۱-۴ -افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند، داوطلب بومی شهرستان تلقی میگردند.
• شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی، با شهرستان محل موردتقاضا برای استخدام یکی باشد.
• همسر و فرزندان کارکنان رسمی و پیمانی شاغل در دستگاههای اجرایی و یا نیروهای مسلح )اعم از شاغل و یا بازنشسته( و شرکتهای تابعه )دولتی( و وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
• داوطلب حداقل چهار (۴ )سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
• داوطلب حداقل چهار (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.
• پدر، مادر و یا همسر داوطلب، حداقل چهار )۴ )سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.
توجه: داوطلبان موضوع این بند، الزم است در صورت قرار گرفتن در فهرست سه برابر ظرفیت، مستندات و مدارک بومی بودن را به همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک و قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی شرکت متقاضی استخدام اعلام خواهد شد، ارائه نمایند. بدیهی است عدم ارائه تاییدیه در موعد مقرر به منزله حذف از فرایند جذب در سهمیه مزبور می باشد.

۲ )سهمیه ایثارگران

۱-۲ -تا سقف سی درصد (۳۰ )% از کل نیازهای استخدامی (در صورت کسب حد نصاب نمره الزم) به ایثارگران مشمول ” قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران” به شرح زیر اختصاص مییابد که افراد واجد شرایط میبایست در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت بپردازند.
۲-۲ -بیست و پنج درصد (۲۵ )% از ظرفیت استخدامی به جانبازان، آزادگان فاقد شغل، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (%۲۵ )و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان با مدت اسارت یکسال و بالای یک سال اسارت، پدر و مادر، خواهر و برادر شهید به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص مییابد.
۳-۲ -پنج درصد (%۵ )از ظرفیت استخدامی به رزمندگان (با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها)، همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد )%۲۵ )و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص مییابد.
۴-۲ -فرزندان ایثارگر همکار وزارت نیرو پس از کسب حد نصاب الزم، از ضریب ۱/۳( یک ممیز سه دهم) در آزمون کتبی برخوردار میشوند و در سهمیه انتخابی (%۲۵ یا ۵ )% با سایر ایثارگران به رقابت میپردازند

۵-۲ -مرجع صدور تاییدیه معتبر برای ایثارگران )جانبازان و آزادگان و فرزندان و همسران آنها، همسر و خانواده شهدا( بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، معاونت نیروی انسانی هر یک از ردههای نیروهای مسلح در مورد رزمندگان خود، معاونت نیروی انسانی بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقالب اسالمی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل، معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران میباشند. متقاضیان باید تاییدیه مربوطه را در روز بررسی مدارک ارایه نمایند. بدیهی است عدم ارائه تاییدیه در موعد مقرر به منزله حذف از فرایند جذب در سهمیه مزبور می باشد.

۳ )سهمیه معلولین

۱-۳ -تا سقف سه درصد (۳)% ظرفیت استخدامی به معلوالن عادی مشروط بر دارا بودن شرایط احراز شغل و برخورداری از توانایی جسمی متناسب با شغل مورد نظر به ترتیب نمره مکتسبه اختصاص مییابد.
۲-۳ -ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذیربط، برای معلوالن عادی در زمان بررسی مدارک الزامی است.
جدول شماره ۳ توزیع سهمیه ها در مشاغل را نشان میدهد

۴ )امتیازات خاص

۱-۴ -به منظور ایجاد و حفظ انگیزه در همکاران متخصص و متعهد صنعت آب و برق، ضرایبی در نمرات آزمون مشمولین زیر، پس از کسب حد نصاب لازم، لحاظ میگردد و سپس با مشمولین آزاد به رقابت میپردازند.
۲-۴ -فداکاران صنعت و همچنین کارکنان صنعت آب و برق که به صورت مستقیم بـا حوزه ستادی، موسسـات و مراکز آموزشی و پژوهشی/ شرکتهای تابعه )دولتی( / وابسته )غیردولتی( وزارت نیرو همکـاری می نمایند در صورتیکه در حین ماموریـت و یـا حـوادث ناشـی از کـار فـوت نموده باشند و یـا دچـار ازکارافتادگی شوند، همسـر یا یکی از فرزندان ایشـان در صـورت شـرکت و قبولی و کسب حد نصاب الزم در آزمـون، از ضـریب ۲/۱( یـک و دو دهـم( در
آزمـون کتبی عمومی و تخصصی برخوردار و با داوطلبان آزاد به رقابت خواهد پرداخت.
۳-۴ -فرزند کارکنان شاغل و بازنشسته موسسات و مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکتهـای تابعـه(دولتی) / وابسته (غیردولتی) زیرمجموعه وزارت نیرو که حداقل ۲۰ سال سـابقه آخـر خـدمت آنان در صنعت آب و برق طی شده باشد،
در صـورت شـرکت در آزمـون (پـس از کسـب حـد نصاب لازم) از ضریب ۱/۱( یک ممیز یک دهم) در آزمون عمومی و تخصصی برخوردار و بـا داوطلبان آزاد به رقابت خواهد پرداخت.
تذکر: مرجع صدور تاییدیه برای بندهای فوق آخرین شرکت محل خـدمت همکار و با ارائه سوابق بیمه تامین اجتماعی قابل قبول میباشد.

بخش چهارم: مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
الف- مواد آزمون عمومی به شرح زیر تعیین میشود:
۱- فناوری اطالعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)
۲- ریاضی و آمار مقدماتی
۳- زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش
۴- معارف اسالمی
۵- زبان انگلیسی عمومی*
۶- اطالعات عمومی، دانش اجتماعی و قانون اساسی
۷- هوش و استعداد شغلی
*- اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسالمی ایران از پاسخگویی به سواالت معارف اسالمی معاف بوده و در این صورت، نمره مکتسبه این داوطلبان براساس مجموع تراز شده سایر سواالت محاسبه خواهد شد.
ب- مواد آزمون تخصصی برای هر یک از رشته های شغلی، در جدول شماره ۴ مشخص شده است.

بخش پنجم: نحوه محاسبه ضرایب دروس و نمره کل

۱-۵ -نمره کل دروس عمومی و دروس اختصاصی با ضریب یک (۱ )محاسبه خواهد شد.
۲-۵ -حد نصاب الزم برای قبولی کسب ۵۰ درصد نمره کل میباشد.
تبصره ۱ :ضریب مربوط به داوطلبان بومی، سهمیه ایثارگران و امتیازات مشمولین خاص فقط در نمره نهایی موثر
است و در تعیین حد نصاب لحاظ نخواهد شد.
۳-۵ – نمره نهایی پس از اعمال ضرایب مربوطه در نمره کل بدست میآید.
۴-۵ -داوطلبان بر اساس نمره نهایی به میزان سه برابر ظرفیت در کد شغل محل با توجه به سهمیه مندرج در دفترچه برای انجام مراحل مصاحبه معرفی خواهند شد.
۵-۵ -مالک انتخاب قبولشدگان نهایی امتیازات آنان شامل ۷۰ درصد از نمره نهایی (۵۰ درصد آزمون تخصصی و ۲۰ درصد آزمون عمومی) و ۳۰ درصد امتیاز مصاحبه خواهد بود.
۶-۵ -انتخاب قبول شدگان نهایی ، بترتیب بالاترین امتیاز مکتسبه با توجه به موارد مذکور در بند ۵-۵ و در هر یک از سهمیه ها خواهد بود.

بخش ششم: زمان ثبت نام، برگزاری آزمون، اعلام نتایج و تطبیق مدارک

۱-۶ -داوطلبان پس از مطالعه دقیق شرایط مندرج در این آگهی میتوانند از روز دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ ساعت ۲۲ لغایت ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ۱۳۹۹/۱۱/۲۸   از طریق سایت موسسه آموزشهای تخصصی صنعت آب و برق به آدرس اینترنتی www.ieht.ac.ir در آزمون ثبت نام نمایند.
تبصره۱ :داوطلبان میبایست مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ ریال (هفتصدهزار ریال) را به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی موجود در صفحه ثبت نام(سامانه خرید کارت ثبت نام) پرداخت نمایند.
تبصره۲ :پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، در صورت انصراف و یا عدم قبولی، وجه واریزی مسترد نمیگردد.
تبصره۳ :پس از انجام کامل و دریافت کد رهگیری ضروری است، کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
تبصره ۴ :ارائه کارت ورود به جلسه آزمون )چاپ شده بر روی کاغذ( و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار هنگام ورود به حوزه الزامی است؛ در غیر این صورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد.
۲-۶ -برگزاری آزمون، روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ و زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون به صــورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ لغایت روز چهارشــنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ از طریق وب ســایت انجام میگردد
۳-۶ -مالک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، کد رشته محل انتخابی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
تبصره ۵ :صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطالعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون، ابتدا توسط شرکت متقاضی استخدام مربوط و سپس به صورت متمرکز در شرکت مادرتخصصی ذیربط بررسی خواهد شد.
۴-۶ -رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط داوطلبان، در زمان برگزاری آزمون الزامی است.
۵-۶ -نتایج و قبول شدگان در آزمون (سه برابر ظرفیت نهایی پذیرفته شده) روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۵  از طریق وب سایت www.ieht.ac.ir اعلام میگردد.
۶-۶ -زمان تطبیق مدارک و سایر مراحل همزمان با اعالم نتایج تعیین خواهد شد.
تبصره۱ :کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و گواهی فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان بایستی تا روز برگزاری آزمون آماده و صادر شده باشد.
تبصره۲ :اصل و تصویر مدارک پذیرفته شدگان شامل: مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و عکس ۴*۳ به تعداد ۳ عدد و مدارک اثبات بومی بودن که در شـرایط ثبت نام قید گردیده اسـت، حداکثر ۵ روز پس از اعلام نتایج آزمون کتبی میبایسـت ارایه گردد و عدم ارائه مدارک فوق الذکر در مهلت مقرر به منزله انصراف وی تلقی خواهد شد. محل تحویل مدارک متعاقباً از طریق وب سایت www.ieht.ac.ir اعالم میگردد.
۷-۶ -پذیرفته شدگان ۳ برابر ظرفیت پس از تطبیق و تکمیل پرونده طی برنامه زمانی وارد فرآیند مصاحبه میشوند.

بخش هفتم: راهنمای ثبت نام

۱-۷ -داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون، ابتدا باید اقدام به خرید کارت ثبت نام از طریق سامانه مربوطه نمایند و پس از خرید کارت، با توجه به شماره سریال ۱۴ رقمی که در اختیار ایشان قرار میگیرد، اقدام به ثبت نام نمایند.
تبصره ۱ :خرید کارت به منزله ثبت نام نهایی نمیباشد و داوطلبان باید مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام دهند.
۲-۷ -از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
۳-۷ -هنگام درج اطالعات، کلید Lock Caps صفحه کلید خاموش باشد.
۴-۷ -از زدن کلید Enter در هنگام درج اطالعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر از کلید فاصله (Space )استفاده نمایید.
۵-۷ -تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
۶-۷ -کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
۷-۷ -برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۴×۳( تمام رخ، زمینه روشن و جدید(، با فرمت jpg و با حجم حداکثر ۷۰ کیلوبایت استفاده نمایید. عکسهای غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
• اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد.
• تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
• حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
• حتی امکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره ۱ :اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تبصره ۲ :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
تبصره ۳ :درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبتنام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.
تذکر مهم: با توجه به مشکالت به وجود آمده در آزمونهای قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبتنام آنان توسط دیگران انجام میشود، رخ داده است، تاکید میگردد که علاوه بر کنترل اطالعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۸-۷ -در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و ۵ رقمی میباشد را به دلخواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کد ملی و شماره شناسنامه میتوانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید. لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
۹-۷ -پس از تکمیل اطالعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمناً امکان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد.

بخش هشتم: سایر موارد

۱-۸ -در هر یک از رشته های شغلی امتحانی (مشخص شده در جداول نیازهای استخدامی) صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته، گرایش و مقطع میتوانند شرکت کنند و پذیرش دیگر رشته ها یا گرایشها و یا مقطع بالاتر یا پایینتر امکانپذیر نمیباشد. در مورد رشته های تحصیلی که گرایش ذکر نگردیده است، منظور رشته تحصیلی بدون گرایش میباشد.
۲-۸ -پذیرش داوطلبان با توجه به مقطع، رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در هنگام ثبت نام صورت میپذیرد. مسئولیت صحت و سقم این موارد و ارائه اصل مدارک مورد ادعا به عهده داوطلب خواهد بود.
۳-۸ -در این آزمون، هر داوطلب می تواند صرفاً برای یک شغل محل در یک شرکت ثبت نام نماید.
۴-۸ -مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعالم شده در متن آگهی و یا ارایه ناقص مدارک بر عهده داوطلب میباشد و چنانچه در هر کدام از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارائه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، قبولی ایشان ملغی بوده همچنین به لحاظ طولانی نمودن فرآیند استخدام، اقدام الزم طبق قوانین و مقررات به عمل خواهد آمد.
۵-۸ -به داوطلبان توصیه می شود که شخصاً اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع ثبت نام اینترنتی، آگهی، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز را دقیقاً مطالعه نمایند. درصورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی الزم از طریق پایگاه اینترنتی www.ieht.ac.ir به عمل خواهد آمد. ضمناً پیگیری مـراحل بـعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب میباشد.
۶-۸ -داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرایند ثبت نام بهتر است ثبت نام را به روزهای آخر موکول ننمایند و در صـورت وجـود اشکال در مراحل ثبت نام، مانند واضح نبودن عـکس ارسالی و یا سایر موارد اصـالحی، بعد از ثبت اطلاعات خود، در اسرع وقت مجـدداً به صـفحه ثبت نام خود مراجعه نموده تا از وضـعیت تایید اطلاعات اطمینان حاصل نماید.
۷-۸ -افرادی که حائز باالترین نمرات آزمون شده باشند، سه برابر ظرفیت به عنوان پذیرفته شدگان آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) تعیین و اعلام خواهند شد.
۸-۸ -قبولی درآزمون کتبی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نمیباشد بلکه قبولی نهایی پس از پذیرش در آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) و کسب حدنصاب نمره مصاحبه و انجام مراحل بعدی شامل معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینه از مراکز ذیصـالح میباشد. الزم به تاکید است احراز صالحیت های عمومی با تایید گزینش نهایی از بین داوطلبان واجد شرایط انجام خواهد شد.
۹-۸ -پذیرفته شدگان نهایی میبایست آمادگی خدمت و اشتغال به کار در هر یک از شهرهای استان حوزه فعالیت شرکت موردن نظر که در جداول نیازهای استخدامی تعیین شده است را داشتـه باشند.
۱۰-۸ -در صورت وجود هرگونه ابهام در ساعت اداری با شماره ۴۴۱۷۱۹۶۱-۰۲۱ داخلی ۱۴۹ تماس حاصل نمایید.

علاقه‌­مندان می توانند جهت ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک نمایند:

برای مشاهده دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید

برای ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.