داوطلبانی که سهمیه آن‌ها در کنکور دکتری اعمال نشده، بخوانند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سخنگوی سازمان سنجش درباره سهمیه داوطلبان کنکور دکتری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که تائید نشده است، توضیحاتی داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره داوطلبان کنکور دکتری که سهیمه آن‌ها تائید نشده است، اظهار کرد: چنانچه مغایرتی در اطلاعات سهمیه ثبت نامی در کارت شرکت در آزمون داوطلب دیده شود متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحد‌های تابعه ستاد کل نیرو‌های مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۵ اسفند ۹۹ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز «Ph.D» سال ۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تائید نهایی توسط ارگان ذی‌ربط، سهمیه آن‌ها  اعمال شود.

زرین آمیزی افزود: در صورتی که پس از عدم تائید سهیمه داوطلب، درخواستی از سوی او برای سازمان سنجش ارسال نشود، با سهمیه آزاد گزینش می‌شود و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند، اما سهمیه آن‌ها به هر دلیل از طرف ارگان ذی‌ربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود باید حداکثر تا تاریخ ۱۷ اسفند ۹۹ به ارگان‌های مربوطه مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: بدیهی است در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذی‌ربط سهمیه درخواستی اعمال می‌شود، داوطلبان در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش یادآوری کرد: با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه کرده و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می‌شود که می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، با ورود به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس rahgiri.sanjesh.org از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

به گفته این مقام مسئول،  آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه، ۱۵ اسفند در سراسر کشور در ۱۱۰ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار