تمام کلاس های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مجازی است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تمام کلاس های آموزشی این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود و تنها برخی از استان هایی که در وضعیت مناسب قراردارند با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا، دروس عملی را حضوری برگزار می کنند.

 مختار جلالی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس درباره مطالبات برخی دانشجویان با عنوان « کلاس‌‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی آنلاین برگزار شود »، اظهار کرد: این دانشگاه ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فعالیت‌های آموزشی در سراسر کشور است به طوری که برگزاری کلاس‌های عملی و کارگاه‌ها تنها تابع سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا در هر استان هستند.

وی افزود: اگر در هر یک از استان‌ها، کلاس‌های عملی و کارگاه‌های آموزشی حضوری برگزار می‌شود بدون شک با مجوز ستاد مقابله با کرونا در استان است که رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش ، در مطالبات دانشجویان مبنی برکلاس‌‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی آنلاین برگزار شود، ‌آمده است: بخشنامه‌ای مبنی بر برگزاری آنلاین امتحانات به این دانشگاه از طرف ستاد مبارزه با کرونا ابلاغ شده است اما برخلاف توصیه انجام گرفته نه تنها امتحانات مجازی برگزار نخواهد شد بلکه کلاس‌ها نیز حضوری در حال برگزاری است. خواهشمند است با توجه به شیوع مجدد کرونا کلاس‌ها به حالت آنلاین بازگردد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار