تسهیلات دانشگاه پیام نور برای پذیرش الکترونیکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از تسهیلات این دانشگاه برای پذیرش الکترونیکی و کاهش مراجعه حضوری دانشجویان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، مرتضی محسنی از امکانات جدید دانشگاه پیام نور برای سهولت پذیرش غیرحضوری و کاهش مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه خبر داد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به پیشخوان‌های جدید ایجاد شده در سیستم گلستان این دانشگاه گفت: پیشخوان‌های، پیگیری صدور دانشنامه و درخواست‌های، مرخصی زایمان، موارد مطرح در کمیسیون موارد خاص، مهمانی، تغییر رشته، تسویه حساب، بررسی نقص پرونده، اصلاح مشخصات، انصراف، ترم اخر بودن و عدم مراجعه در سیستم گلستان ایجاد شد و از این پس دانشجویان می‌توانند تمام موارد ذکر شده را از طریق این سیستم به نشانی reg.pnu.ac.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی همچنین به پذیرش الکترونیکی نودانشجویان دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور سهولت در امر پذیرش دانشجویان امکاناتی نظیر، استعلام سیستمی مدارک تحصیلات دانشگاهی و مدارک دیپلم جهت پذیرش غیر حضوری، استعلام سیستمی مشخصات شناسنامه‌ای، کاهش روند مراحل پذیرش در مواردی که ضروری نبوده و کاهش بارگذاری فرم‌های آموزشی با جایگزینی تیک تأیید سیستمی در سیستم گلستان فراهم شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار