اطلاعیه بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دانشکده علوم پزشکی بهبهان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اطلاعیه شماره 4

آزمون استخدامی پیمانی 24 بهمن 99 دانشکده علوم پزشکی بهبهان

ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت ، پیرو اطلاعیه های صادر شده در خصوص آزمون استخدامی پیمانی و با توجه به سوالات داوطلبین محترم در خصوص ارسال مدارک ، موارد زیر جهت استحضار و اقدام لازم اعلام می شود.

  1. مدرک تحصیلی
  • آن دسته از داوطلبانی که درحال گذراندن طرح می باشند و به همین دلیل نیز امکان صدور مدرک تحصیلی برای این عزیزان نیست، در قسمت آخرین مدرک تحصیلی تصویر معرفی نامه طرح خود را بارگزاری نمایند.
  • داوطلبانی که طرح خود را به اتمام رسانده اند و هنوز مدرک تحصیلی برای آنان صادر نشده است در قسمت آخرین مدرک تحصیلی تصویر گواهی پایان طرح و یا معافیت از طرح خود را بارگزاری نمایند.
  • بدیهی است کلیه این عزیزان در صورت قبولی نهایی موظف خواهند بود نسبت به اخذ مدرک تحصیلی خود از دانشگاه محل تحصیل پیگیری و اقدام نمایند.
  1. فرم امتیاز کرونا:
  • با توجه به تعطیلی دانشگاهها و زمان بر بودن تکمیل و تایید فرم امتیاز کرونا ، ارسال تصویر فرم مذکور برای داوطلبین ضروری نیست. لذا مقتضی است کلیه داوطلبین نسبت به ارسال مدارک خود بدون فرم کرونا تا تاریخ 14/1/1400 اقدام نمایند.
  • بدیهی است زمان و نحوه ی ارسال فرم کرونا متعاقبا به اطلاع داوطلبان اعلام خواهد شد.
  1. مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان
  • ضروری است کلیه داوطلبین ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان مندرج در صفحه 3 دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی را مطالعه نمایند.
  • مطابق با بند 2 ، تبصره 3 مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت می گذرانند،  نسبت به ارائه گواهی موافقت با انصراف از طرح از دانشگاه محل انجام طرح خود می باشند.

اطلاعیه شماره 3

بررسی مدارک آزمون استخدامی پیمانی 24 بهمن 99 دانشکده علوم پزشکی بهبهان

ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه مردم ایران ، به اطلاع می رساند کلیه داوطلبینی که در آزمون استخدامی متمرکز پیمانی 24 بهمن 99 وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور شرکت نموده و در کارنامه اولیه به عنوان داوطلب معرفی شده برای بررسی مدارک در دانشکده علوم پزشکی بهبهان می باشند ضروری است نسبت به ارسال مدارک مورد نیاز به شرح زیر از طریق درگاه اینترنتی: https://behums.ac.ir/sanjesh/ValentearLogin  و از تاریخ 02/01/1400 الی 14/01/1400 اقدام نمایند.

 مدارک مورد نیاز:

  1. تصویر  تمامی صفحات  شناسنامه داوطلب
  2. تصویر  کارت ملی(پشت و رو)
  3. تصویر پشت و رو کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم (ویژه آقایان)
  4. تصویر گواهی پایان طرح نیروی انسانی یا معافیت از طرح  جهت رشته های مشمول طرح 

نکته:

  • تصویر گواهی اشتغال به طرح ، تمدید طرح از واحدهای تابعه دانشکده با قید تاریخ شروع و پایان طرح به تاریخ روز ، ماه و سال برای متقاضیانی که درحال گذراندن طرح در دانشکده علوم پزشکی بهبهان می باشند.
  • گواهی موافقت با انصراف از طرح برای مشمولین طرح اختیاری از واحد محل خدمت و برای داوطلبین مشمول طرح اختیاری در سایر دانشگاه ها از دانشگاه محل خدمت 
  1. تصویر آخرین مدرک تحصیلی  
  2. تصویر گواهینامه رانندگی (ب 2) داوطلبان رشته شغلی کاردان و کارشناس فوریتهای پزشکی. داوطلبانی که هنوز گواهینامه ب 2 را اخذ نکرده اند ملزم به ارسال تصویر گواهینامه ب 1 می باشند.
  3. تصویر کلیه مدارک وتاییدیه های مربوط به سهمیه های انتخابی ایثارگری به شرح زیر:
  • تصویرگواهی از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای خانواده های محترم شهدا ، جانبازان و آزادگان
  • گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح عبارتند از(1. معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود 2. معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل 3. معاونت توسعه مدیریت ومنابع وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران) جهت داوطلبان رزمنده، همسر و یا فرزند رزمنده با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها
  •  تصویرتمام صفحات شناسنامه ایثارگر
  1. ارائه گواهی از موسسات زیر مجموعه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد و سابقه بیمه .این بند برای داوطلبانی است که از شرط سنی ویژه داوطلبان قراردادی و شرکتی استفاده نموده اند.
  2. پرینت کارنامه چاپ شده از سایت سنجش
  3. فرم استشهاد محلی برای داوطلبانی که در شهرستان شغل محل انتخابی متولد نشده اند و متقاضی استفاده از سهمیه بومی می باشند.
  4. عکس 3*4
  5. گواهی دال بر معلولیت ویژه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه 3درصد معلولین
  6. فرم امتیاز کرونا ویژه داوطلبان شاغل در بخشهای کرونا در سایر دانشگاهها (به منظور تکمیل فرم مذکور طبق مفاد آگهی شماره 2 مندرج در سایت دانشکده علوم پزشکی بهبهان اقدام نمایید.)
  7. فرم تعهدنامه با امضاء و اثرانگشت داوطلب

*تذکرات بسیار مهم*

  • نفرات اعلام شده ، به میزان یک برابرظرفیت در رشته های فاقد مصاحبه و سه برابر ظرفیت در رشته های دارای مصاحبه صرفاً جهت بررسی اولیه مدارک افراد و به صورت موقت بوده و طبق مفاد آگهی منتشرشده از سوی سازمان سنجش ، مسئولیت ناشی از عدم  رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده در آگهی برعهده شخص داوطلب بوده و چنانچه صحت اطلاعات اعلام شده توسط آنها در آزمون محرز نگردد، اولویت افراد کان لم یکن تلقی و از بین سایر متقاضیان پذیرش انجام خواهد گردید.

اطلاعیه شماره 2

نحوه دریافت وتکمیل فرم امتیاز کرونا  داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی بهمن ماه 99

ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای داوطلبان آزمون استخدامی پیمانی مورخ 24/11/1399  به استحضار می رساند با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی ، دریافت مدارک داوطلبان معرفی شده برای بررسی در دانشکده علوم پزشکی بهبهان ، به صورت غیر حضوری و از طریق وب سایت https://behums.ac.ir انجام می شود. بدیهی است روند اجرای آن در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد .

درخصوص دریافت و نحوه ی تکمیل فرم امتیاز کرونا ضروری است موارد زیر مورد توجه قرار گیرد لازم به ذکر است این فرم  صرفا توسط  آن دسته از داوطلبانی که در فرم خوداظهاری اولیه اعلام نموده اند در بخشهای درگیر مستقیم با کرونا فعالیت داشته اند و در تصوير كارنامه اوليه خود گزينه واجد شرايط بودن براي بررسي مدارك را دارا مي باشند تکمیل می شود.

تذکر 1 : مراحل تکمیل فرم کرونا ویژه داوطلبانی که در شغل محلهای این دانشکده برای بررسی مدارک معرفی شده اند و در این دانشکده نیز شاغل می باشند:

  1. دريافت فرم و تكميل اطلاعات موارد ( الف وب) توسط داوطلب (دانلود فرم)
  2. ارائه و تحویل به امور اداری واحد خدمت مربوطه بیمارستان، مرکز بهداشت و فوریتهای پزشکی
  3. تكميل جدول مندرج در فرم مربوطه توسط مسئول مستقيم و بالاترين مدير مركز بهداشت ، رئيس بيمارستان و مدير مركز فوريت پزشكي و تایید آن با توجه به مفاد بخشنامه شماره 8041 مورخ 21/10/99 وزارت متبوع
  4. ارجاع فرم مربوطه به معاونت درمان و بهداشت توسط مسئول امور اداري مربوط
  5. پس از تاييد فرم مربوطه توسط معاونت درمان و بهداشت، فرم مذكور توسط مسئول اداري واحد مربوطه در اختيار نیروی انسانی دانشگاه قرار گيرد.
  6. ارجاع فرم تكميل شده به كميته تخصصي بررسي شرايط داوطلبان توسط نیروی انسانی دانشگاه
  7. تاييد نهايي مدت قابل محاسبه براي هر داوطلب داراي امتياز كرونا و ارجاع به نیروی انسانی دانشگاه
  8. ويرايش و ثبت نتايج بر اساس مدت تاييد شده توسط كميته تخصصي در سامانه سازمان سنجش كشور

تذکر2: داوطلبانی  که در سایر دانشگاهها خدمت نموده اند و براساس خوداظهاری  مشمول امتیاز کرونا بوده اند  ،لازم است پس از تایید نهایی فرم امتیاز کرونا توسط کمیته دانشگاه محل خدمت ، نسبت به بارگزاری فرم مذکور با سایر مدارک خود در سامانه دانشکده علوم پزشکی بهبهان اقدام نمایند .


اطلاعیه شماره 1

آزمون استخدامی پیمانی  بهمن ماه 99

با عنایت به صدور کارنامه اولیه آزمون استخدامی پیمانی  )ویژه دانشگاه های علوم پزشکی ( توسط سازمان سنجش کشور به اطلاع می رساند:

داوطلبان گرامی می توانند کارنامه صادره  را از طریق سایت سازمان سنجش کشور به آدرس : https://sanjesh.org پیگیری نموده و از مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دانشکده خودداری نمایند.

ضمناً جدول برنامه زمانی و مکانی تحویل مدارک افراد معرفی شده به منظور بررسی مدارک متعاقبا از طریق سایت دانشکده علوم پزشکی به آدرس:  Behums.ac.ir  اعلام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار