ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰- اطلاعیه در خصوص اصلاحات (سری سوم) و تمدید مجدد مهلت ثبت نام استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اصلاحات (سری سوم) و اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهید و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر سال ۱۴۰۰ و تمدید مجدد مهلت ثبت نام

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱۹، و اطلاعیه های اصلاحی مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ و ۱۴۰۰/۲/۵ با توجه به اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر اضافه شدن شغل محلهای جدید به دفترچه راهنمای مذکور، ضمن اعلام اصلاحات (به شرح ذیل) در دفترچه راهنما به اطلاع متقاضیان این آزمون می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۲/۱۲) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۲/۱۷ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً باتوجه به شغل محل های جدید اعلام شده مقررگردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

لازم به توضیح است با توجه به عادی نشدن شرایط انتشار بیماری کرونا، تعیین زمان برگزاری این آزمون منوط به تصمیم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود. لذا به محض مشخص شدن تاریخ برگزاری آزمون از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان متعاقباً به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

ـ اصلاحات دفترچه راهنما:

ـ اصلاحیه مربوط به شغل کارشناس تغذیه وزارت بهداشت:

فارغ التحصیلان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری تغذیه که مدرک کارشناسی آنها غیرمرتبط با رشته تغذیه است، تنها با داشتن شماره نظام پزشکی مجاز به شرکت در آزمون استخدامی می باشند.

ـ ظرفیت شغل محل های سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور به شرح ذیل اصلاح می گردد:

ـ ظرفیت شغل محل (۱۲۳۰۵) حسابدار یزد یزد از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می گردد.

ـ ظرفیت شغل محل (۱۲۳۰۶) کارشناس آبخیزداری بوشهر بوشهر از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می گردد.

ـ ظرفیت شغل محل (۱۲۳۲۶) کارشناس جنگل و مرتع همدان تویسرکان از ۱ نفر به ۲ نفر اصلاح می گردد.

ـ ظرفیت شغل محل (۱۲۳۲۷) کارشناس جنگل و مرتع گلستان مراوه تپه از ۲ نفر به ۳ نفر اصلاح می گردد.

ـ عنوان محل خدمت شغل محل های وزارت آموزش و پرورش به شرح ذیل اصلاح می گردد:

برای مشاهده جدول اصلاحات در سایت سازمان سنجش اینجا کلیک نمایید


 ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ – اطلاعیه زمان ثبت نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ به اطلاع می‌رساند ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۴ شروع و در روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ خاتمه می‌یابد. لذا متقاضیان ضرورت دارد با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌ نام که بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به توضیح است اطلاعات مربوط به زمان برگزاری آزمون و سایر اطلاعات تکمیلی در دفترچه راهنمای ثبت‌ نام (که همزمان با شروع ثبت‌ نام در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس است) درج خواهد شد


اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر(موضوع تکلیف بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه)

با توجه به مجوز های صادره و در راستای اجرای بند (ج) ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه، آزمون استخدامی برای جذب فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاهها اجرایی برگزار خواهد شد. متقاضیان واجد شرایط بند قانونی مذکور جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام به اطلاعیه ای که در روز پنجشنبه مورخ 1400/01/19 بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، مراجعه نمایند.

منبع : سازمان سنجش کشور

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.