ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

۲۳ خرداد ۱۴۰۰ – اعلام زمان نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در گفتگو با بازارکار اعلام کرد: نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی و شرکت برق منطقه ای اصفهان دهه اول تیرماه اعلام می شود.
به گزارش خبرنگار بازارکار، آزمون استخدامی نیروگاه اتمی به همّت جهاد دانشگاهی در دو استان تهران و بوشهر برگزار شد.
احمد عبدی پور رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام کرد: در این آزمون که در دو شهر تهران و بوشهر برگزار شد دو هزار و ۷۲ نفر در ۱۵ رشته حوزه فنی مهندسی و علوم انسانی به رقابت پرداختند.
عبدی پور همچنین با اشاره به اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر است، گفت: پس از قبولی افراد در آزمون کتبی، مراحل دیگر شامل کنترل مدارک داوطلبان، احراز سلامت جسمانی و روانی و همچنین شایستگی‌ها و توانمندی‌ها بررسی شده و پذیرفته شدگان نهایی به صورت قراردادی در نیروگاه اتمی بوشهر استخدام می‌شوند.
وی تصریح کرد: نتایج آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر دهه اول تیرماه جاری اعلام و به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.


۱۸ خرداد ۱۴۰۰- دریافت کارت آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر بمی رساند، لینک دریافت کارت آزمون استخدامی فعال گردید.

برای دریافت کارت اینجا کلیک نمایید


۹ خرداد ۱۴۰۰ – تعیین زمان برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌ی قراردادی شرکت تعمیر و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی نیرو‌ی قراردادی شرکت تعمیر و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی می‌رساند با توجه به شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، زمان برگزاری ۲۰ خردادماه تعیین و کارت ورود به جلسه از تاریخ ۱۷ خردادماه توزیع خواهد گردید.


۷ اردیبهشت ۱۴۰۰- سری دوم اصلاحات و اضافات آزمون(ویژه رشته شغلی کارشناس منابع انسانی) آزمون به‌کارگیری نیروی قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‏های اتمی

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون به کارگیری نیروی قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی، بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در امتحان مذکور می‌رساند، با توجه به اعلام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی، اصلاحات و اضافات ذیل در شرایط و ضوابط آزمون صورت گرفته است.

کلیه داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت‌نام(دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰)، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و اصلاحیه قبلی، و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به نشانی hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

بخش چهارم، قسمت «ب» : مواد آزمون تخصصی

– شغل کارشناس منابع انسانی

مواد آزمون تخصصی به صورت زیر تغییر یافته است :

– مبانی سازمان و مدیریت

– مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

آمار و روش تحقیق

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید


۳ اردیبهشت ۱۴۰۰- تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون به‌کارگیری نیروی قراردادی شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‏های اتمی

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان این آزمون می‌رساند، امکان ثبت‌نام تا پایان روز جمعه ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ و از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی فراهم خواهد بود.


۲۲ فروردین ۱۴۰۰ – اصلاحیه استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر

به اطلاع کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر می رساند،با توجه به اعلام شرکت اصلاحات و اضافات در بخش پنجم مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی صورت گرفته است.

برای مشاهده اصلاحیه اینجا کلیک نمایید


شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی (سهامی خاص) با استعانت از خداوند متعال جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر از بین متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی جهت تصدی مشاغل کاردانی و همچنین از بین متقاضیان مرد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جهت تصدی مشاغل کارشناسی مندرج در جدول شماره 4 پس از کسب موفقیت در تمام مراحل به کارگیری نیروی انسانی مندرج در بخش اول و دوم بصورت قراردادی دعوت به همکاری می نماید.
مهلت ثبت نام تا 3 اردیبهشت 1400 می باشد.

مراحل به کارگیری نیروی انسانی

مرحله اول: شرکت و موفقیت در آزمون علمی کتبی
مرحله دوم: کنترل مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما
مرحله سوم: ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی
مرحله چهارم: بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش)
مرحله پنجم: ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی (کلیه هزینه های انجام معاینات بر عهده شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی می باشد)
مرحله ششم: موفقیت در آموزش دوره های شغلی

تذکر: پذیرفته شدگان از بدو شروع دوره های آموزشی در شمار کارکنان قراردادی شرکت محسوب می شوند و حق الزحمه آنان مطابق ضوابظ جاری شرکت تعیین و پرداخت خواهد شد. تمدید قرارداد سالانه و انتصاب در شغل منوط به منوط به موفقیت در دوره های آموزشی می باشد.

شرایط عمومی:

1- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
4- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی
تبصره 1: برای متقاضیان ردیف های 1 الی 10 جدول شماره4 (صفحه 14) با توجه به الزامات صلاحیت این دسته از مشاغل معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد.
تبصره 2: برای مشاغل ردیف 11 الی 13 همان جدول در صورت داشتن معافیت پزشکی، تایید توانایی و سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل مورد نظر توسط پزشک معتمد شرکت ضروری می باشد.
– دارا بودن توانایی و سلامت جسمانی و روانی متناسب با شغل مورد نظر به تایید پزشک معتمد شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاههای اتمی
6- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
7- عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
8- عدم منع استخدام در دستگاههای اجرایی به استناد آرا مراجع قضایی و ذیصلاح
8- عدم تعهد خدمت و یا تصدی پست های سازمانی سایر دستگاههای اجرایی بصورت رسمی یا پیمانی و عدم بازخرید یا بازنشستگی دستگاههای اجرایی
– به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست های سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی عهده دار می باشند، پس از پذیرفته شدن و در زمان به کارگیری نباید جز مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.
– به استناد قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، داوطلبان نباید جز نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی باشند.

 شرایط اختصاصی داوطلبان

شرایط سنی:

جدول شماره 1 – شرایط سنی

ردیف مقطع تحصیلی داوطلب شرایط عادی سنی شرایط ویژه سنی
حداکثر سن (سال) تاریخ تولد حداکثر سن (سال) تاریخ تولد
کاردانی 23 1377/01/21 و بعد از آن 26 1374/01/21 و بعد از آن
کارشناسی 25 1375/01/21 و بعد از آن 28 1372/01/21 و بعد از آن
کارشناسی ارشد 27 1373/01/21 و بعد از آن 30 1370/01/21 و بعد از آن

1- داوطلبانی که خدمت وظیفه عمومی را گذرانده اند به میزان مدت زمان انجام خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن مقرر در «شرایط عادی سنی» اضافه می شود.
2- دواطلبانی که دارای سابقه کار معتبر و مرتبط با مدرک تحصیلی و شغل مورد نظر با پرداخت حق بیمه باشند، تا سقف 3 سال به حداکثر سن مقرر در ستون «شرایط عادی سنی» اضافه می شود.
3- داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی می باشند مجاز به شرکت در آزمون کتبی در رشته شغل های متناظر مقطع کاردانی از جدول شماره 3 می باشند و شرایط سنی ایشان مطابق ردیف 2 از جدول شماره 1 محاسبه می شود.
4- داوطلبانی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می باشند مجاز به شرکت در آزمون کتبی در رشته شغل های متناظر مقطع کارشناسی از جدول شماره 3  می باشند و شرایط سنی ایشان مطابق ردیف 3 از جدول شماره 1  محاسبه می شود.
تذکر: با احتساب مجموع مدت زمان انجام خدمت وظیفه عمومی و کسب سابقه کار مرتبط، حداکثر سن داوطلبان نباید از سقف ذکر شده در ستون «شرایط ویژه سنی» جدول شماره 1 تجاوز نماید.

شرایط تحصیلی:
1- مدارک دانشگاهی قابل قبول، دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلات دانشگاهی می باشد که از لحاظ ارزش علمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده و مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل در آن ذکر شده باشد (هرگونه گواهی تحصیلی یا گواهی لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود).
2- حداقل معدل کل برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی 14 و برای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 15 می باشد.
3- به مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم ایشان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، ترتیب اثر داده نخواد شد.
4- در هر یک از رشته شغل های امتحانی (مندرج در جدول شماره 3) صرفا دانش آموختگان همان رشته، گرایش تحصیلی می توانند ثبت نام کنند و پذیرش سایر رشته ها یا گرایش ها امکان پذیر نمی باشد.
5- اصالت مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان نهایی از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد و در صورت عدم صحت مدرک در هر مرحله (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) به کارگیری داوطلب منتفی خواهد بود و مطابق ضوابط قانونی با ایشان رفتار خواهد شد.

 مواد آزمون

الف- مواد آزمون عمومی (جهت همه مشاغل، مجموعا 55 سوال)
الف- فناوری اطلاعات (شامل مهارت های Internet – Power Point – Word – Excel)
ب- زبان انگلیسی عمومی
ج- استعداد شغلی (شامل: تفکر تحلیلی، تجسم سه بعدی، استقرار و قیاس …)

ب- مواد آزمون تخصصی

جدول شماره 2 : مواد آزمون تخصصی به تفکیک مشاغل

ردیف رشته شغلی مواد آزمون
1 مهندس مکانیک استاتیک و مقاومت – ترمودینامیک – مکانیک سایلات – انتقال حرارت – دینامیک و ارتعاشات
2 مهندس برق قدرت مدارهای الکتریکی – ماشین های الکتریکی- بررسی سیستم های قدرت – الکترومغناطیس – الکترونیک صنعتی
3 مهندس هسته ای ایمنی راکتورهای هسته ای – ترمودینامیک هسته ای – تکنولوژی نیروگاهها – راکتور
4 مهندس برق الکترونیک مدارهای الکتریکی – کنترل خطی – الکترونیک عمومی – ماشین های الکتریکی
5 مهندس برق مخابرات مدارهای الکتریکی – الکترونیک – سیگنال ها و سیستم ها – آنتن و مایکروویو
6 مهندس عمران مکانیک جامدات (مقاومت مصالح و تحلیل سازه ها) – مکانیک خاک و پی سازی – مکانیک سیالات و هیدرولیک – تکنولوژی بتن
7 کارشناس فیزیک فیزیک پایه – فیزیک هسته ای – مکانیک کوانتومی – ترمودینامیک – انتقال حرارت
8 کارشناس شیمی انتقال حرارت – ترمودینامیک – مکانیک سیالات – شیمی تجزیه – اصول تصفیه
9 کارشناس ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای کلیات بهداشت حرفه ای – بیماری های ناشی از محیط کار – تنش های محیط کار – فیزیولوژی
10 کاردان مکانیک استاتیک و مقاومت مصالح – ترمودینامیک – مکانیک سیالات – انتقال حرارت
11 کاردان برق قدرت مدارهای الکتریکی – الکترونیک – مبانی ماشین های الکتریکی – اصول تولید، توزیع و انتقال انرژی الکتریکی
12 کارشناس منابع انسانی تئوری های مدیریت – مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی – تئوری های مدیریت دولتی – آمار و روش تحقیق
13 کارشناس امور مالی اصول حسابداری – حسابداری دولتی – حسابداری شرکت ها  -حسابداری صنعتی
14 کارشناس طب کار کدگذاری داده های سلامت  – فناوری اطلاعات سلامت – بیماری شناسی – مدیریت اطلاعات سلامت
15 کاردان شیمی انتقال حرارت – ترمودینامیک – مکانیک سیالات – شیمی تجزیه – اصول تصفیه

تذکر1: دروس عمومی با ضریب یک و دروس تخصصی با ضریب دو محاسبه و اعمال خواند شد.
تذکر2: کلیه سوالات مواد آزمونی عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای می باشند. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

 امتیازات و سهمیه های قانونی

-داوطلبان ایثارگران
برای داوطلبان ایثارگر در صورت کسب نمره حد نصاب آزمون کتبی و دارا بودن شرایط ایثارگری، ضریبی در محاسبه نمره آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.
داوطلبان مشمول سهمیه ایثارگران افرادی هستند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:
ایثارگران شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان، همسر و فرزندان آزادگان، خواهر و برادر شاهد، رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان ایشان
تذکر: اصالت مدارک ایثارگری پذیرفته شدگان در مرحله کنترل مدارک داوطلبان، از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد.

– داوطلبان بومی
برای داوطلبان بومی در صورت کسب نمره حد نصاب آزمون کتبی و دارا بودن شرایط بومی، ضریبی در محاسبه نمره آزمون کتبی لحاظ خواهد شد.
داوطلبان مشمول سهمیه بومی افرادی هستند که یکی از شرایط زیر را داشته باشند:
– داوطلب استان بوشهر یا یکی از استان های همجوار (کهگیلویه و بویر احمد – خوزستان – فارس – هرمزگان) باشد.
– زمان سکونت داوطلب در استان بوشهر یا یکی از استان های همجوار (کهگیلویه و بویر احمد – خوزستان – فارس – هرمزگان) چه به صورت متوالی چه متناوب به 10 سال برسد.
تذکر:  اصالت مدارک بومی بودن پذیرفته شدگان در مرحله کنترل مدارک داوطلبان، از مراجع ذیصلاح استعلام خواهد شد.

 مراحل ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه 21 فروردین ماه سال 1400 به مدت دو هفته انجام خواهد شد.
داوطلب متقاضی باید در زمان ثبت نام در آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد.

الف) تهیه فایل اسکن شده از مدارک:
1- عکس پرسنلی: داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد.
– عکس 3 در 4 (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد.
– با فرمت JPG باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد.
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل 15 کیلوبایت و حداکثر 70 کیلوبایت باشد.
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تذکر (1): اسکن و استفاده از عکس روی کارت شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
تذکر (2): در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمد در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت نت انجام می دهید علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای شما ارسال نگردد. بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
2- کارت ملی: داوطلب باید تصویر اسکن شده از کارت ملی را با وضوح و کیفیت لازم و با حجم حداقل 30 کیلوبایت و حداکثر 200 کیلوبایت و بدون حاشیه های زائد و ترجیحا رنگی آماده نموده و در هنگام ثبت نام بصورت فایل با فرمت JPG در سامانه بارگذاری نماید.

 تذکرات مهم

الف – اطلاع رسانی مراحل بعدی به کارگیری نیروی انسانی، مانند آگاهی از وضعیت پذیرش، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی، زمان و مکان برگزاری آزمون کتبی از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می شود و داوطلب شخصا ملزم به پیگیری می باشد.
– بدیهی است جهت داشتن فرصت کافی برای مشاهده وضعیت پذیرش و ویرایش اطلاعات، توصیه می شود ثبت نام به روزهای آخر موکول نشود.

ب) مطالعه شرایط آزمون
دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبان قرار گرفته است. اکیدا توصیه می شود داوطلبان محترم، قبل از هرگونه اقدام جهت ثبت نام، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

ج) پرداخت وجه:
متقاضیان واجد شرایط، پس از مطالعه شرایط دقیق آزمون، باید با مراجعه به منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ 1/100/000 (یک میلیون و صد هزار) ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه 5/000 ریال خدمات پیامکی از طریق درگاه الکترونیک، پرداخت نمایند. جهت این امر، کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی، تاریخ انقضا و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

د) شروع فرآیند ثبت نام:
فرآیند ثبت نام در سامانه، در هفت مرحله انجام می پذیرد تا داوطلب بتواند در هر مرحله به راحتی اطلاعات خود را وارد سامانه نماید.

ه) ویرایش اطلاعات
در زمانی که سامانه جهت ویرایش اطلاعات داوطلبان باز می باشد، داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات» اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت شده خود نمایند.
نکته بسیار مهم: در صورتی که داوطلب جهت ویرایش وارد سامانه شود، حتما می بایست دوباره تمامی مراحل را به صورت کامل طی نموده و کد رهگیری خود را مشاهده نماید، در غیر این صورت، تغییرات مورد نظر ایشان اعمال نخواهد گردید و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد شد.

 زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون، از تاریخ 28 اردیبهشت ماه 1400 برای مشاهده و چاپ بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد.
مکان برگزاری آزمون کتبی برای مشاغل «کارشناس مکانیک، کارشناس برق قدرت و مهندس هسته ای» در شهرهای بوشهر و تهران و برای دیگر مشاغل صرفا در حوزه امتحانی شهر بوشهر به صورت همزمان برگزار خواهد شد. ساعت شروع و آدرس محل برگزاری آزمون کتبی بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
تبصره: چنانچه تغییری در برگزاری آزمون ایجاد شود، بصورت اطلاعیه رسمی و پیامک اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

 مراحل و نحوه اعلام نتیجه

تعیین حد نصاب علمی: اعلام نتایج و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و حضور در کانون ارزیابی به شرح زیر صورت می پذیرد:

الف) کسب حد نصاب علمی:

پس از برگزاری آزمون کتبی، نمرات نهایی داوطلبان به صورت مجموع نمرات عمومی با ضریب یک و تخصصی با ضریب دو محاسبه و از بین داوطلبانی که موفق به کسب نمره حد نصاب شوند، به ترتیب رتبه علمی به مرحله بعدی (ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی) معرفی خواهند شد. داوطلبانی که نمره نهایی آزمون کتبی آن ها کمتر از حد نصاب لازم باشد، از سایر مراحل به کارگیری حذف می شوند.
تذکر1: کسب حد نصاب در آزمون کتبی و معرفی افراد جهت بررسی مدارک و اعلام به عنوان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت، هیچ گونه حقی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.

تذکر2: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادر شده، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب بوده و نتیجه نهایی نمرات آن ها پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تأیید آن، اعلام خواهد شد.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حد نصاب علمی:
انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفاً از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نموده اند، بر اساس نمره کل آنان با ضریب یک برای نمره عمومی و ضریب 2 برای نمره تخصصی افراد به ترتیب نمره فضلی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر رشته شغلی صورت می پذیرد.

 بررسی مدارک

پس از انجام آزمون کتبی، پیرو اطلاعیه درج شده در سایت اینترنتی ثبت نام، پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت مورد نیاز باید مدارک زیر را اسکن و ارسال نمایند:
1. مدرک تحصیلی داوطلب؛
2. کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه داوطلب؛
3. کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم داوطلب؛
4. گواهی معتبر سابقه کار مرتبط برای آن دسته از داوطلبانی که از شرایط ویژه سنی استفاده کرده اند. (تشخیص مرتبط بودن سابقه کار با شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی می باشد).
5. مدارک ایثارگری (ویژه داوطلبان استفاده از سهمیه ایثارگری)؛
6. مدارک دال بر بومی بودن
تذکر: اعتبار و اصالت کلیه مدارک ارسالی از مراجع قانونی ذیصلاح استعلام خواهد شد. در صورتی که مشخص گردد داوطلب با مدارک جعلی اقدام به ثبت نام نموده است موضوع به کار گیری داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

د) ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و مصاحبه فنی و تخصصی از طریق برگزاری کانون ارزیابی
– پس از تایید مدارک ارسالی داوطلبان، از طریق سایت اینترنتی از داوطلبان چند برابر ظرفیت جهت ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها و در صورت لزوم مصاحبه تخصصی دعوت به عمل می آید.

تذکر: معرفی و یا موفقیت در مرحله «ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی» هیچگونه حقی برای داوطلب ایجاد نمیکند و پذیرش نهایی منوط به موفقیت در سایر مراحل به کارگیری نیروی انسانی (مطابق بخش اول) می باشد.

 تذکرات مهم

1. محل اجرای آموزش های شغلی و محل خدمت تمامی پذیرفته شدگان، نیروگاه اتمی بوشهر می باشد.
2. استرداد وجه واریزی ثبت نام تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نمی باشد.
3. ثبت نام داوطلبان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد.
4. مسئولیت صحت مندرجات ثبت شده در فرم ثبت نام اینترنتی به عهده داوطلب می باشد. چنانچه در هر یک از مراحل ثبت نام، آزمون و حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار مشخص گردد که داوطلب در هر مرحله با مدارک جعلی و یا با ذکر مشخصات غیر واقعی اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون نموده است موضوع به کارگیری داوطلب منتفی و برابر مقررات با وی رفتار می گردد.
5. انجام ثبت نام هیچ گونه تعهد برای شرکت ایجاد نمی کند.
6. داوطلبانی مجاز به ثبت نام در آزمون کتبی می باشند که مدرک تحصیلی آنان (رشته و گرایش تحصیلی) با عنوان مدرک تحصیلی (رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در جدول شماره 3 (صفحه 13 همین دفترچه) منطبق بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی داوطلب (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) در متن دانشنامه موقت وی عیناً همان مقطع، رشته و گرایش تحصیلی درج گردیده باشد.
7. داوطلب فقط حق شرکت در یکی از رشته های شغلی مورد نیاز مندرج در جدول شماره 4 را دارد.
8. به کارگیری نیروی انسانی منوط به طی کلیه مراحل مربوط می باشد و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل به کارگیری نیروی انسانی مندرج در بخش اول توفیق لازم را کسب ننمایند موضوع ادامه مراحل به کارگیری منتفی می گردد.
9. با توجه به اینکه مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهد شد، لذا در صورتیکه مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، سابقه اشتغال (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این دفترچه باشد، هیچ گونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی در صورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرآیند جذب و به کارگیری حذف خواهد شد و حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.
10. مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل یا تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون کتبی باشد، مورد پذیرش قرار نمی گیرد.
11. به مدارک معادل و گواهی تعداد واحد (حتی تمام شده) و برگ تسویه حساب دانشگاه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
12. مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد دفترچه راهنما و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل به کارگیری،محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.
13. پذیرفته شدگانی که وارد دوره های آزموش می شوند مشمول تعهد خدمت به میزان ده سال می باشند.
14. مدت زمان دوره های آموزشی جز طول مدت تعهد خدمت محاسبه نمی گردد.
15. زمان شروع تعهد خدمت پذیرفته شدگان پس از اتمام دوره های آموزش شغلی و اشتغال در شرکت می باشد.
16. داوطلبان پس از طی موفقیت آمیز تمام مراحل به کارگیری، متناسب با شرایط احراز شغلی و به تشخیص شرکت، در دوره های آموزشی – مقدماتی و پیشرفته زبان روسی، فنی و تخصصی نیروگاهی و آموزش عملی شرکت خواهند نمود.امتیاز آموزشی پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره های آموزشی متناسب با طول مدت این دوره ها محاسبه و اعمال می شود.
17. پذیرفته شدگان در طول دوره آموزش، مبلغی به عنوان کمک هزینه مسکن دریافت می نمایند، شرکت تعهدی در قبال تامین مسکن ندارد.
18. پذیرفته شدگان در طول دوره آموزش همانند کارکنان قراردادی از خدمات رفاهی شرکت برخوردار و از بدو ورود تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و در صورت درخواست متقاضی، تحت پوشش بیمه های مکمل درمانی قرار می گیرند.

داوطلبان عزیز می توانند سؤالات خود را از طریق تلفن 02166462658 و یا پست الکترونیک SUPPORT@hrtc.ir مطرح نمایند.

 شرایط احراز مشاغل

جدول شماره 3: شرایط احراز مشاغل

ردیف رشته شغلی شرایط احراز از منظر رشته و گرایش تحصیلی
1 کارشناس مکانیک کارشناسی: مکانیک
*کارشناسی ارشد: مکانیک
2 کارشناس برق قدرت کارشناسی: برق گرایش قدرت
*کارشناس ارشد: برق گرایش قدرت
3 مهندسی هسته ای کارشناسی: مهندسی هسته ای
**کارشناسی ارشد: مهندسی هسته ای گرایش راکتور، مهندسی هسته ای کاربرد پرتوها
4 کارشناس برق الکتریک کارشناسی: برق گرایش الکترونیک، برق گرایش کنترل
*کارشناسی ارشد: برق گرایش مخابرات
5 کارشناس برق مخابرات کارشناسی: برق گرایش مخابرات
*کارشناسی ارشد: برق گرایش مخابرات
6 کارشناس عمران کارشناسی: عمران
*کارشناسی ارشد: عمران
7 کارشناس فیزیک کارشناسی: فیزیک هسته ای
*کارشناسی ارشد: فیزیک هسته ای
8 کارشناس شیمی کارشناسی: مهندسی شیمی کلیه گرایش ها به جز محیط زیست، صنایع غذایی و زیست پزشکی
*کارشناسی ارشد: مهندسی شیمی کلیه گرایش ها به جز محیط زیست، صنایع غذایی و زیست پزشکی
9 کارشناس ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای کارشناسی: کارشناس بهداشت حرفه ای
*کارشناسی ارشد: کارشناس بهداشت حرفه ای
10 کاردان مکانیک کاردانی: مکانیک
***کارشناسی: مکانیک
11 کاردان برق قدرت کاردانی: برق گرایش قدرت
***کارشناسی: برق گرایش قدرت
12 کاردان شیمی کاردانی: شیمی
***کارشناسی: شیمی، فیزیک
13 کارشناس منابع انسانی کارشناسی: مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی
*کارشناسی ارشد: مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی
14 کارشناس امور مالی کارشناسی: حسابداری، مدیریت مالی
*کارشناسی ارشد: حسابداری، مدیریت مالی
15 کارشناس طب کار کارشناسی: مدارک پزشکی
*کارشناسی ارشد: مدارک پزشکی

* در مشاغل کارشناسی، در صورتی داوطلبان با مدرک کارشناس ارشد می توانند شرکت کنند که مدارک کارشناسی همان رشته را نیز داشته باشند. شایان ذکر است، احکام به کارگیری این داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در مراحل جذب بر اساس مدرک کارشناسی خواهد بود.
**برای رشته شغلی مهندسی هسته ای داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از رشته های فیزیک، برق قدرت و مکانیک و مهندسی هسته ای و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای (گرایش راکتور/ گرایش کاربرد پرتوها) الزامی می باشد.
***به کارگیری نیروی انسانی برای مشاغل ردیف های 10 – 11 و 12 صرفا برای تامین مشاغل کاردانی بوده و مستقل از مقطع تحصیلی پذیرفته شدگان، امتیازات مترتب به رده شغلی کاردانی لحاظ می گردد و از پذیرفته شدگان در مقاطع بالاتر، تعهد خدمت در مشاغل کاردانی اخذ میگردد.

تذکر کلی: در مواردی که در ادامه ثبت نام رشته تحصیلی، گرایشی خاص ذکر نشه است، منظور کلیه گرایش ها می باشد.

 فهرست مشاغل

جدول شماره 4: فهرست مشاغل و تعداد نیروی مورد نیاز در هر شغل

ردیف رشته شغلی تعداد جنسیت محل برگزاری آزمون کتبی
1 کارشناس مکانیک، کارشناس برق قدرت، مهندسی هسته ای 123 مرد تهران / بوشهر
2 کارشناس برق الکترونیک 8 مرد بوشهر
3 کارشناس برق مخابرات 2 مرد بوشهر
4 کارشناس عمران 1 مرد بوشهر
5 کارشناس فیزیک 5 مرد بوشهر
6 کارشناس شیمی 8 مرد بوشهر
7 کارشناس ایمنی صنعتی و بهداشت حرفه ای 1 مرد بوشهر
8 کاردان مکانیک 16 مرد بوشهر
9 کاردان برق قدرت 8 مرد بوشهر
10 کاردان شیمی 8 مرد بوشهر
11 کارشناس منابع انسانی 2 مرد بوشهر
12 کارشناس امور مالی 1 مرد بوشهر
13 کارشناس طب کار 1 مرد بوشهر
جمع کل 184

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود دفترچه آزمون اینجا کلیک نمایید


رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ و جذب نیروی انسانی موردنیاز شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی بوشهر توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد.

علی احمدی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این آزمون عنوان کرد: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی (سهامی خاص) جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز خود برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر از متقاضیان مرد دارای مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی برای تصدی مشاغل کاردانی و همچنین متقاضیان مرد دارای مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد برای تصدی مشاغل کارشناسی مندرج در جدول شماره ۴ مندرج در دفترچه استخدامی، پس از کسب موفقیت در تمامی مراحل به کارگیری نیروی انسانی مندرج در بخش اول و دوم به صورت قراردادی دعوت به همکاری می کند.

وی اظهار کرد: این آزمون در رشته‌های ‌موردنیاز برق (در کلیه گرایش‌ها شامل الکترونیک، قدرت، کنترل و مخابرات)، مکانیک، عمران، مهندسی شیمی، مهندسی هسته ای (گرایش های رآکتور، کاربرد پرتوها)، فیزیک هسته ای، ایمنی صنعتی، حسابداری، مدیریت (گرایشات دولتی، مالی و صنعتی)، بهداشت حرفه ای، منابع انسانی، امور مالی، طب کار و مدارک پزشکی برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: نخستین مرحله از بخش اول مراحل به کارگیری نیروی انسانی موردنیاز نیروگاه اتمی بوشهر، شرکت و موفقیت در آزمون علمی کتبی است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: مراحل بعدی شامل کنترل مدارک داوطلبان مطابق با الزامات قید شده در متن دفترچه راهنما، ارزیابی شایستگی‌ها و توانمندی‌ها از طریق برگزاری کانون ارزیابی، بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش)، ارزیابی سلامت جسمانی و روانی از طریق انجام معاینات پزشکی و روانشناسی، و موفقیت در دوره های آموزش شغلی است.

احمدی‌زاده تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان از بدو شروع دوره های آموزشی در شمار کارکنان قراردادی شرکت محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تعداد پذیرش آزمون استخدامی نیروگاه اتمی بوشهر ۱۸۴ نفر (مرد) است، گفت: ثبت نام اینترنتی متقاضیان از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ تا ۳ اردیبهشت ماه به مدت دو هفته و تاریخ برگزاری آزمون نیز روز ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ است.

گفتنی است ثبت نام داوطلبان صرفاً به شکل اینترنتی و از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir است.

به گزارش ایسنا، کارت شرکت در آزمون، از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و چاپ نیز بر روی سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.