افتتاح اولین مرکز آموزش تخصصی کابینت سازی در اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

اولین مرکز آموزش تخصصی کابینت سازی MDF باسرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در اهواز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اولین مرکز آموزش تخصصی کابینت سازی MDF باسرمایه گذاری بخش خصوصی از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و با حضور روسای مراکز، کارشناسان و مربیان و مجهزبا سرمایه گذاری آموزشگاه آزاد تخصصی صنایع چوب جزیره در مرکز  آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) اهوازراه اندازی شد.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: با توجه به نیاز بازار کار به صنعت چوب به ویژه کابینت سازی با MDF این حرفه تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال دارد و حفظ شغل شاغلین این حرفه بسیار مهم است که برای تحقق این مهم نیاز به ارتقای مهارت و فراگیری مهارت نوین این حرفه‌ای است.

او افزود: به روز رسانی آموزش‌ها و انتقال کامل و صحیح مطالب تخصصی هر حرفه می‌تواند ضامن ایجاد شغل در بازار رقابتی موجود باشد و به منظور پویا سازی، مانع زدایی و پشتیبانی از بخش اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با همکاری وسرمایه گذاری بخش حقیقی و حقوقی مراکز آموزش تخصصی راه اندازی می‌کند.

سواعدی با بیان اینکه کابینت سازی با MDF یک هنر در صنعت چوب است، هنری که همیشه مشتری دارد و اگر علاقه در آن باشد، لذت‌بخش‌ترین کار است، تصریح کرد: آموزش‌های این مرکز از سوی بخش خصوصی به متقاضیان اجراو با برگزاری آزمون به شرکت کنندگان در دوره‌ها گواهینامه فنی و حرفه‌ای داده می‌شود.

اخبار استان اخبار