دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت واکسیناسیون قرار دارند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه تهران گفت: ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حاشیه سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ که امروز در دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی برگزار شد، اظهار کرد: اولین دستور جلسه امروز بحث بازگشایی دانشگاه ها و افزایش حضور دانشجویان در دانشگاه ها بود.

محمود نیلی رئیس دانشگاه تهران افزود: ما امیدواریم با افزایش واکسیناسیون اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد حضور دانشجویان در کلاس های درس باشیم.

وی در ادامه به اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان اشاره کرد و گفت: در ابتدا باید دانشجویان تحصیلات تکمیلی مخصوصا آن هایی که کار تجربی دارند واکسینه شوند و پس از آن دانشجویانی که دروس عملی دارند.

نیلی با بیان این مطلب که دانشگاه ها خوابگاه ها را برای حضور دانشجویان آماده و بازسازی کرده اند، گفت: طبیعتا این آمادگی را داریم که هر زمان واکسیناسیون انجام شد، پذیرای دانشجویان باشیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: مستقل از اینکه شیوه آموزش دانشجویان چقدر مجازی و چقدر حضوری باشد، حضور دانشجو در دانشگاه امر پسندیده ای است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا زمان دقیقی را برای واکسینه کردن دانشجویان و اساتید به شما اعلام کرده اند، گفت: هنوز تاریخ دقیقی به ما اعلام نکردند؛ چرا که این امر بستگی به این دارد که واکسن خارجی تهیه شود و یا اینکه واکسن داخلی چه زمانی مجوز بگیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار