افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی از پنجم تا هفتم آبان‌ماه جاری در خوزستان کار خود را دنبال می‌کند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی با حضور 40 شرکت از کشورهای مختلف جهان و شرکت‌های داخلی از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز افتتاح می‌شود.

سازمان منطقه آزاد اروند، شرکت شهرک‌های صنعتی استان، اتاق‌های بازرگانی اهواز، آبادان و خرمشهر، اداره گمرک استان، بانک صادرات، شرکت هواپیمایی فلابی دبی (flydubai) و بانک توسعه تعاون از شرکت کنندگان داخلی حاضر در نمایشگاه هستند.

همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در زمینه‌های مختلف بازرگانی از جمله نفت و گاز، صنعت ساختمان، خطوط هواپیمایی بین‌المللی، خدمات مهندسی، عمرانی و نگهداری، مواد ضدعفونی و بهداشتی، ماشین آلات ساختمان و راهسازی، مشاوره و خدمات نمایندگی تجاری، مواد غذایی و … فعالیت می‌کنند و از 12 کشور جهان از جمله عمان، برزیل، امارات، بوسنی، بنگلادش، بلغارستان، ایتالیا، اردن، فلسطین، پاکستان، لبنان و ژاپن در این نمایشگاه حضور دارند.

9 نفر سرمایه گذار نیز در زمینه پروژه‌های نفت و گاز، صنایع بالادستی و پایین دستی و همچین تعداد دو نفر از سازمان دولتی شهرک‌های صنعتی کشور عمان نیز حضور دارند.

این نمایشگاه از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 22 از پنجم تا هفتم آبان‌ماه جاری در معرض دید علاقمندان، متخصصین و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

اخبار استان اخبار