نحوه برگزاری حضوری کلاس های جهاددانشگاهی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان نحوه برگزاری حضوری کلاسها و فعالیت های فرهنگی در مجتمع آموزش عالی این سازمان را اعلام کرد.

دکتر سیدعلیرضا علوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: براساس ابلاغ وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی درخصوص چگونگی حضوری شدن آموزشها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، ملزم به اجرای مصوبات شورای استانی مدیریت آموزش عالی در هر استان هستند. این شورا در استان خوزستان تشکیل شد و در جلسه اخیر خود تصمیماتی اتخاذ کرد که جهت اجرا توسط رییس محترم شورا به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خوزستان ابلاغ گردید.

وی اضافه کرد: براساس مصوبه شورای استانی مدیریت آموزش عالی استان خوزستان، تمامی دروس عملی و کارگاهی دوره کارشناسی ارشد موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از نیمه اول آذرماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد. زمان بندی و چگونگی برگزاری این دروس در موعد مقرر توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی موسسه اطلاع رسانی می شود.

علوی یادآور شد: دروس نظری مقطع کارشناسی ارشد همچنان به صورت مجازی تشکیل می‌شود و جلسات دفاع از پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد نیز به تناسب تصمیمات معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی می‌تواند به صورت حضوری با حداقل نفرات یا مجازی برگزار شود.

رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان خاطرنشان کرد: کلاس‌های نظری دوره‌های کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. نحوه برگزاری ادامه دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی این مقاطع نیز در نیمه نخست آذرماه اطلاع رسانی خواهد شد.

علوی تصریح کرد: چگونگی برگزاری کلاس‌ها و کارگاههای عملی و آزمایشگاهی مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی خوزستان منوط به ابلاغیه واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی شده است. پس از ابلاغ این دستورالعمل اطلاع رسانی مقتضی صورت می پذیرد.

وی بیان کرد: با توجه به تقاضاهای ارایه شده از سوی انجمن‌ها، کانون‌ها و تشکلات دانشجویی مبنی بر برگزاری حضوری کارگاه‌های عملی و نشست‌های فرهنگی، برگزاری حضوری برنامه‌های فوق پس از تصویب در شورای فرهنگی مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان با یک سوم ظرفیت کارگاه‌ها و محل‌های برگزاری نشست‌ها از نیمه اول آذرماه بلامانع است.

علوی درخصوص نحوه برگزاری آزمون های پایان نیمسال گفت: براساس ابلاغ شورای استانی مدیریت آموزش عالی استان خوزستان تصمیم گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال، به جلسات بعدی این شورا موکول شده است. لذا اساتید محترم و دانشجویان گرامی آمادگی شرکت در آزمونهای حضوری را داشته باشند تا چنانچه دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ملزم به برگزاری حضوری آزمونهای پایان نیمسال جاری شدند، دانشجویان گرامی از آمادگی مطلوبی برای شرکت در این آزمونها برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه شورای استانی مدیریت آموزش عالی استان خوزستان و ابلاغیه استانداری خوزستان همه مراجعان از جمله دانشجویان محترم برای حضور در مجتمع آموزش عالی جهاددانشگاهی ملزم به ارایه کارت دیجیتال واکسیناسیون هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار