16 اسفند، آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره در اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: با تصمیمات گرفته شده نمایشگاه فروش بهاره اهواز از 16 تا 22 اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی اهواز با اولویت عرضه کالاهای شب عید مانند کیف و کفش، پوشاک، شیرینی و شکلات، آجیل و خشکبار، مواد غذایی و پروتئینی برگزار می‌شود.

ابوالقاسم کوره‌چینی اظهار کرد: سیاست این بود تا نمایشگاه بهاره برگزار نشود و به جای آن اصناف برای محصولات خود فروش فوق العاده داشته باشند اما به دلیل تقاضای زیاد برای برگزاری نمایشگاه و هماهنگی‌های انجام‌شده مقرر شد تا نمایشگاه فروش بهاره در اهواز برگزار شود و این نمایشگاه‌ها در صورت تمایل و امکان در شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: شاخص کیفیت و قیمت کالاها در این نمایشگاه‌ها مهم است و همچنین برای حضور در این نمایشگاه‌ها تولیدکنندگان و شرکت‌های عمده پخش و بنکداران در اولویت قرار دارند تا کالاها با واسطه کمتر و قیمت پایین‌تری به دست مردم برسد.

کوره چینی تصریح کرد: کالاهای عرضه‌شده در این نمایشگاه باید دارای حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار باشند و برای نظارت بر قیمت‌ها نیز از چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه، قیمت محصولات از طریق کمیته قیمت گذاری تعیین می‌شود تا مردم ضریب اطمینانی بیشتری برای خرید محصولات داشته باشند.

اخبار استان اخبار