رشته‌های جدید به دانشگاه آزاد هندیجان افزوده می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون آموزشی دانشگاه آزاد هندیجان گفت: با توجه به اینکه فضای فعلی دانشگاه آزاد مستعمل و نامناسب است انتظار داریم برای احداث ساختمان جدید با ما همکاری شود.

بیژن جاودان‌زاده اظهار داشت: درگذشته 5 هکتار زمین اجاره به‌شرط تملک از سوی دانشگاه آزاد هندیجان به مبلغ 200 میلیون تومان خریداری‌شده است.

وی افزود: متأسفانه به علت نبود اعتبارات کافی درگذشته برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد هندیجان اکنون اداره مسکن شهرسازی هندیجان با اتمام قرارداد زمین دانشگاه آزاد، خواستار برگشت زمین شده است انتظار داریم مسئولان هندیجان همکاری کنند تا قرارداد زمین دانشگاه آزاد هندیجان تمدید شود تا بتوانیم ساختمان این دانشگاه را احداث کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد هندیجان بیان کرد: با توجه به اینکه فضای فعلی دانشگاه آزاد مستعمل و نامناسب است انتظار داریم برای احداث ساختمان جدید با ما همکاری شود.

وی گفت: مجوز احداث ساختمان جدید از دانشگاه آزاد مرکز ماهشهر اخذ شده و اگر مشکل زمین حل شود، کار ساختمان‌سازی آغاز می‌شود.

جاودان زاده عنوان کرد: مبلغ برآورد شده فاز اول برای احداث دانشگاه آزاد هندیجان که شامل 8 کلاس و ساختمان اداری است 2 میلیارد تومان است.

وی درباره اخذ مجوز رشته‌های تحصیلی افزود: اخذ مجوز رشته کار سختی است ولی برای مهرماه سال جاری رشته‌های جدید به دانشگاه آزاد هندیجان اضافه خواهد شد و می‌توانیم دانشجویان بیشتری جذب کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد هندیجان با اشاره به اینکه فقط در بیست رشته مجوز جذب دانشجو داریم، بیان کرد: اکثر پذیرش‌ها در مهرماه است و 15 مردادماه رشته‌ها قطعی خواهد شد و دانشجویان می‌توانند جهت ثبت‌نام به دانشگاه آزاد هندیجان مراجعه کنند.

وی با تشکر و قدردانی از همکاری مسئولان شهرستان هندیجان به ویژه فرماندار، امام‌جمعه و ریاست دانشگاه واحد ماهشهر گفت: دانشگاه آزاد هندیجان در ریل پیشرفت و حرکت رو به‌ جلو قرار گرفته است و با اخذ مجوز رشته‌های جدید می‌توانیم دانشجویان بیشتری جذب کنیم تا این دانشگاه به جایگاه واقعی خود برسد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار