حذف برخی رشته های پیام نور از دفترچه کنکور ارشد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به حذف برخی از رشته ها ی کارشناسی ارشد این دانشگاه از دفترچه سال ۹۵، خواستار بررسی مجدد رشته های حذفی برای برگزاری دوره های مذکور شد .
به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای راهبردی دانشگاه با حضور تمام اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد. علی اصغر رستمی ابوسعیدی ضمن اشاره به دستاوردهای جدید دانشگاه از تولید محتوای الکترونیکی قریب به ۱۵۰۰ عنوان درسی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
وی با اشاره به جلسات منظم هیات اجرایی جذب گفت: پرونده های تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی به صورت منظم در هیات اجرایی جذب بررسی می شود و تاکنون توانستیم مراحل تبدیل وضعیت تعداد قابل توجهی از اعضای هیات علمی را انجام دهیم.
رئیس دانشگاه پیام نور درخصوص جلسات هیات ممیزه نیز اظهار داشت: از آنجا که اصلاح هرم هیات علمی یکی از سیاست های مهم دانشگاه پیام نور است، پرونده های ارتقا در این هیات نیز به صورت منظم بررسی شده و طی ۴ ماه گذشته، تعداد ۳۰ عضو علمی به مرتبه دانشیاری و استادی ارتقا یافتند.
وی زیرساخت های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه پیام نور را در وضعیت مطلوب دانست و گفت: دانشگاه پیام نور پتانسیل لازم برای ارائه خدمات گسترده آزمایشگاهی و کارگاهی به سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در اقصی نقاط کشور را داراست.
رستمی ابوسعیدی درخصوص حذف برخی از رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از دفترچه سال ۹۵ توضیحاتی را ارائه کرد.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پتانسیل لازم برای اجرای این دوره ها را دارد، خواستار بررسی مجدد رشته های حذفی شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار