جزئیات ارائه ترم تابستانه در دانشگاه آزاد اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رضا رئوفی، با بیان این مطلب اظهار کرد: انتخاب واحد ترم تابستانه در دانشگاه از ۳۱ خرداد تا دوم تیرماه انجام شده و زمان برگزاری کلاس‌ها نیز از پنج تیر تا ۲۸ مردادماه و امتحانات از ۳۰ مرداد تا ۹ شهریورماه خواهد بود.

وی افزود: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی می‌توانند حداکثر ۱۰ واحد در ترم تابستان انتخاب کنند اما دانشجویانی که در آستانه فارغ‌التحصیلی هستند می‌توانند حداکثر تا ۱۲ واحد در تابستان اخذ کنند؛ البته دانشجویان می‌توانند دروس وصیت‌نامه امام خمینی(ره) و تفسیر قرآن کریم را علاوه بر واحدهای اخذشده انتخاب کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ارشد فقط می‌توانند یک درس و دانشجویان دکتری نیز فقط می‌توانند ۲ درس جبرانی را در تابستان بگذارنند.

رئوفی گفت: دروس ارائه‌شده در تابستان بر حسب اعلام نیاز گروه و تعداد دانشجویان هر رشته ارائه می‌شوند و دانشجویان می‌توانند روز قبل از انتخاب واحد لیست دروس را در پورتال دانشگاه مشاهده کنند.

وی در خصوص شهریه ترم تابستان نیز افزود: در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجویانی که حداکثر ۶ واحد اخذ کنند، باید نصف شهریه ثابت نیم‌سال را به علاوه شهریه متغیر دروس و دانشجویان دارای بیش از ۶ واحد باید ۲ سوم شهریه ثابت به اضافه شهریه متغیر را پرداخت کنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه داد: همچنین دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری باید یک‌سوم شهریه ثابت را همراه با شهریه متغیر دروس پرداخت کنند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار