تعیین سهمیه خانواده ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیركل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: خانواده شاهد و ایثارگران سهم 25 درصدی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارند.
محمد حسین كفراشی مشاور وزیر و مدیركل دفترامور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اختصاص سهم ویژه‌ای به فرزندان شاهد و ایثارگر برای استخدام در آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش درخواست استخدام نیروی انسانی را به سازمان مدیریت ابلاغ کرده و در انتظار پاسخ قطعی این سازمان است.
وی ادامه داد: براساس قوانین وضع شده در صورت اعلام مجوز رسمی آزمون استخدامی، 25 درصد از سهمیه استخدام به ایثارگران اختصاص می یابد.
کفراشی ادامه داد: هرگز از این سهمیه کاسته نشده و حتی در صورت امکان آن را افزایش می دهیم.
مشاور وزیر و مدیركل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ماده 51 فوق العاده ویژه ایثارگران برای خانواده های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: در حال حاضر این ماده و روند اجرایی شدن آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.
کفراشی بیان کرد: قول های مساعدی برای تحقق ماده 51 داده شده اما هنوز تأیید قطعی برای آن اعمال نشده است ولی به شدت پیگیر اجرایی شدن این ماده هستیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار