استخدام کارمند

دسته ها: استخدام و بازار کار سایر استخدام ها استخدام دفتر دار

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شرکت پتروگستران افق به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل زیر به تعدادی داوطلب خانم بصورت تمام وقت با دارا بودن شرایط ذیل نیازمند است :
مشاغل : 
متصدی امور بایگانی
کارشناس بازرگانی و مناقصات
مسئول دفتر مدیر عامل – مسئول اداری

شرایط :
1.مدرک تحصیلی کارشناسی – کارشناسی ارشد
2.تسلط کامل به خواندن، نوشتن و مکالمه به زبان انگلیسی جهت مکاتبات اداری با مدرک معتبر IELTS
3.مسلط به امور اداری و دفتر اداری
4.مسلط به کامپیوتر ( مدرک ICDL )
5.مسلط به اصول نامه نگاری – بایگانی
6.داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مفید در قسمت امور اداری به همراه سابقه بیمه
7.دارای روابط عمومی بالا

متقاضیان می توانند فایل سوابق شغلی و تحصیلی خود را با فرمت PDF با ذکر عنوان شغلی در موضوع، به آدرس ایمیل info.company2016@gmail.com ارسال نمایند.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار سایر استخدام ها استخدام دفتر دار

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.