جذب هنرآموز در آموزش و پرورش/تمام پذیرفته‌‌شدگان دوره آموزشی می‌بینند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص جذب نیروی انسانی هنرآموز که از طریق آزمون استخدامی هماهنگ اعلام شده گفت: با توجه به نیازی که آموزش و پرورش در جذب دارد تصمیم بر این بود که پذیرش نیروی انسانی با برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه انجام شود اما به دلیل آن که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هنوز مجوز برای این فرایند را صادر نکرده لذا بخشی از نیاز به نیروی انسانی در هنرستان‌های سیستان و بلوچستان از طریق برگزاری آزمون استخدامی هماهنگ انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پذیرش نیرو در آموزش و پرورش قطعا از طریق مراحل قانونی انجام می‌‌شود، اظهار کرد: تأمین نیرو از 2 طریق آزمون استخدامی، دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی انجام شده و هرگز این مسیر حتی در شرایط اضطرار تغییر نمی‌کند.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش بیان کرد: اکنون متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی پیش رو در صورت قبولی در فرایند آزمون باید وارد مرحله آموزشی شوند.

فاضل ادامه داد: همانطور که سال گذشته نیز پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی یک سال دوره آموزشی برای ورود به حرفه معلمی گذراندند افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی امسال هم باید این روند را سپری کنند.

وی یادآور شد: اعلام نیاز برای جذب نیرو در این آزمون استخدامی هیچ گونه منافاتی با اظهارات آموزش و پرورش مبنی بر برگزاری آزمون استخدامی نداشته و براساس نیاز سیستان و بلوچستان به جذب نیرو این اقدام اجرا می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار