اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان دزفول گفت:آزمون استخدامی مجتمع فولاد روهینا جنوب دزفول روز جمعه 12 شهریور ماه برگزار می شود.

کوروش نوروزی با بیان اینکه آزمون استخدامی این شرکت راس ساعت هشت صبح روز جمعه 12 شهریورماه برگزار خواهد شد افزود: افرادی که برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند با در دست داشتن کارت ورود به جلسه می توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی محل برگزاری آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول عنوان کرد و افزود:در گام نخست 214 نفر از داوطلبان استخدام در فولاد روهینا جنوب به کار گرفته خواهند شد که از این تعداد 120 نفر دیپلم و مابقی فوق دیپلم و بالاتر هستند.

رشته های مورد نیاز مجتمع فولاد روهینا جنوب مکانیک، تاسیسات ، مدیریت بازرگانی ، متالوژی ، صنایع ، برق و تراشکاری می باشند .

تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی این شرکت اعلام نشده است.

مجتمع فولاد روهینا جنوب در دزفول با ظرفیت تولید 1/5 میلیون تن محصول و اعتباری افزون بر 300 میلیون یورو توسط بخش خصوصی در دزفول در حال ساخت می باشد که فاز نخست آن با 90 درصد ،فاز دوم با 70 درصد و فاز سوم با 40 درصد پیشرفت درحال اجرا می باشد.

این مجتمع در زمینی به مساحت 67 هکتار ساخته می شود که با تکمیل آن زمینه اشتغال برای یکهزار و 500 نفر بصورت مستقیم و سه هزار و 500 نفر بصورت غیرمستقیم فراهم می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار