نمایشگاه شمیم حسینی در اهواز گشایش یافت

دسته ها: اخبار استان اخبار

نمایشگاه شمیم حسینی(ع) به منظور حمایت ، پشتیبانی و توسعه فعالیت مراکز دینی، هیات های مذهبی و عزاداری ایام محرم و صفر شامگاه شنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان اهواز گشایش یافت.

حجت الاسلام محمدحسین بلک مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور 30 غرفه برای نخستین بار است که در سطح استان برپا شده و در آن اقلام مختلفی نظیر پارچه، علم، سنج و دمام، کولر، بخاری، وسایل برقی، تجهیزات صوتی و تمامی وسایل مورد نیاز هیات های مذهبی و مساجد در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: همه این محصولات با قیمت های تولیدی در اختیار هیات های مذهبی، مساجد و حسینیه های خانگی قرار گرفته و بی شک می تواند از خروج سرمایه های فراوانی از استان جلوگیری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: تاکنون هیات های مذهبی و مساجد اقلام مورد نیاز خود را در برخی موارد از خارج استان تهیه می کردند اما این نمایشگاه فرصت مناسبی برای عرضه محصولات و کالاهای داخلی است و آنها می توانند با قیمت پایین تری محصولات مورد نیاز خود را فراهم کنند.

وی بیان کرد: هیات های مذهبی استان تاکنون با وجود همه مشکلات مالی که در سال های گذشته با آن مواجه بودند کارنامه خوبی را از خود به جای گذاشتند و اگرچه نیازمند حمایت بودند اما هیچگاه وقفه ای در کار خود ایجاد نکردند.

حجت الاسلام بلک گفت: در سه سال گذشته با کاهش 70 درصدی بودجه و اعتبارات مواجه بودیم اما با وجود تمامی محدودیت ها برنامه های دینی و مذهبی در سطح استان با شکوه تراز همیشه برگزار شد.

وی تصریح کرد:هیات های مذهبی بی نیاز حمایت ها نیستند اما هیچگاه منتظر حمایت ها نمی مانند و همواره صحنه ولایت مداری را ترک نکرده و با عمق جان خود با ولایت خود پیمان بسته اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: حضور بهنگام هیات های مذهبی در دل فتنه، بزرگترین تهدیدها درکشور را با درایت ، خنثی کرد.

وی افزود:سعی داریم با تداوم این حرکت های حمایتی خدمتی را به هیات های مذهبی ارائه داده و امکانات بیشتری را دراختیار آن ها قرار دهیم.

نمایشگاه شمیم حسینی(ع) به منظور حمایت ، پشتیبانی و توسعه فعالیت مراکز دینی، هیات های مذهبی استان برای نخستین بار در خوزستان با حضور جمعی از مقامات استانی و کشوری برپا و درآن اقلام مختلفی نظیر پارچه، علم، سنج و دمام، کولر، بخاری، وسایل برقی، تجهیزات صوتی و تمامی وسایل مورد نیاز هیات های مذهبی و مساجد ارائه می شود.

همچنین وجود بسته های فرهنگی، کتاب و نرم افزارهای مورد نیاز مداحان و هیات های مذهبی از دیگر ویژگی های نمایشگاه شمیم حسینی(ع) است.

این نمایشگاه از 13 تا 17 شهریورماه به مدت پنج روز از ساعت 18 تا 23 پذیرای بازدیدکنندگان است.

اخبار استان اخبار