آغاز پذیرش دانشجویان ارشد در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد در سه گروه آموزشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رضا شیشه‌بر، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ، با بیان اینکه سهمیه پذیرش این دانشگاه ۸۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد است، گفت: ثبت‌نام این پذیرفته‌شدگان از دوشنبه ۱۵ شهریورماه آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان به صورت حضوری تا ۱۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: پذیرفته‌شدگان در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، زبان و ادبیات عرب(کلام شیعه)، فقه و مبانی حقوق اسلامی به ترتیب در ۱۵، ۱۶ و ۱۷ شهریورماه باید به منظور انجام فرآیند ثبت نام به دانشگاه مراجعه کنند.
شیشه‌بر گفت: همچنین ثبت‌نام با تأخیر همه رشته‌ها نیز ۱۸ شهریورماه انجام خواهد شد که پذیرفته شدگان جامانده می‌توانند در این تاریخ برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز عنوان کرد: مدارکی همچون اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، ریز نمرات دوره کارشناسی و اصل و کپی مدرک کارشناسی یا سطح ۲ حوزوی و … از جمله مدارک موردنیاز ثبت‌نام است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار