آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان دوره های بدون دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سایت ثبت نام این دانشگاه برای تمامی متقاضیان رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که از ساعت 16 روز 25 مردادماه آغاز شده، همچنان باز است.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه 24 ساعت قبل از اتمام ظرفیت و بسته شدن سایت دانشگاه، این مسئله اطلاع رسانی می شود، افزود: ثبت نام کماکان و تاقبل از شروع سال تحصیلی جدید ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، در یک رشته / محل ثبت نام کنند.

همچنین داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز کرده اند باید با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود پس از ۴۸ ساعت به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول ۹۶-۹۵ است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار