اطلاعیه مربوط به آزمون تصدی منصب قضا در سال ۹۵

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون تصدی منصب قضاء در سال ۱۳۹۵ اطلاعیه ای را صادر کرد.
به گزارش ایسنا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون تصدی منصب قضاء قوه قضائیه در سال ۱۳۹۵ می‌رساند که آزمون مذکور در صبح روز جمعه مورخ ۹/ ۷ /۹۵ در ۱۹ مرکز استان برگزار می‌شود.
فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۶/ ۷ /۹۵ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی، داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۷/ ۹۵/۷ و ۸/ ۷/ ۹۵ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و ۲ قطعه عکس شخصاً به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (جدول شماره ۲) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.»

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار