افتتاح نمایشگاه‌ لوازم خانگی با حضور 130 شرکت در اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه صوتی و تصویری امروز، سوم آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز افتتاح شد.

شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه صوتی و تصویری با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و حمایت از تولیدات داخلی جهت نمایش آخرین تولیدات تولیدکنندگان داخلی از امروز برپا می‌شوند.

این دو نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های جدید تولیدات داخلی، افزایش راندمان و حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از مصرف‌کننده، آشنایی شرکت‌های ایرانی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت لوازم خانگی، اشتغالزایی و آشنایی با نوین‌ترین برنامه‌ها و فناوری‌های تولید و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و تجربیات بین متخصصان و تولیدکنندگان این صنایع، از ساعت 16 امروز، پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

در این نمایشگاه‌ها، 130 شرکت حضور دارند که 80 درصد مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه‌ها شرکت‌های داخلی و از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسانی رضوی، خوزستان،‌ زنجان، البرز و اصفهان هستند و نمایندگان شرکت‌های تولیدی خارجی از کشورهای کره‌جنوبی، چین، ایتالیا، فرانسه و ژاپن نیز آخرین دستاوردها و تولیدات خود را در معرض دید قرار خواهند داد.

انواع یخچال، بخچال فریز، فریزر، کولر، ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن، پکیج، شومینه، سیلندر گاز، کباب‌پز، جاروبرقی، اتو، آبمیوه‌گیری، سشوار، چرخ گوشت، پنکه، آسیاب، سرخ‌کن، چای‌ساز، ساعت، چرخ خیاطی، ترازو، آبسردکن، انواع ظروف چینی، بلور و کریستال، تفلون، نقره، ملامین، استیل، سرویس آشپزخانه، انواع لوازم صوتی و تصویری، انواع تلویزیون، ضبط صوت، دی ‌وی دی، آبسردکن، انواع سینک، هود،‌ هواکش، تصفیه آب، سبزی خردکن و قطعات مربوط به این صنایع عرضه خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه لوازم خانگی و هشتمین نمایشگاه صوتی و تصویری از امروز تا هفتم آبان‌ماه به مدت 5 روز از ساعت 16 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آماده بازدید علاقه‌مندان است.

اخبار استان اخبار