شروع امتحانات پایان ترم دانشگاه های غیرانتفاعی از 21 دی ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی گفت: زمان اتمام کلاس های درسی ترم مهر ماه 16 دی ماه است و 21 دی ماه نیز شروع امتحانات ترم خواهد بود.
محمد حسین طیرانی نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشت:در کشور 360 موسسه غیر انتفاعی با تعداد 400 هزار دانشجو در حال فعالیت هستند.اما در سال های اخیر به هیچ دانشگاه غیر انتفاعی مجوز ساخت داده نمی شود.
وی با اشاره به زمان اتمام کلاس های درسی ترم مهر ماه بیان کرد:اتمام این دوره 16 دی ماه است و 21 دی ماه نیز شروع امتحانات ترم خواهد بود که 12 روز کاری این امتحانات به طول می انجامد.
نائب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در ادامه گفت:برای ثبت نام ترم جدید دانشگاه های غیرانتفاعی دانشجویان می توانند از دوم تا دهم بهمن ماه انتخاب واحد خود را انجام دهند و 11 بهمن نیز شروع کلاس ها خواهد بود.
طیرانی اضافه کرد: وزارت علوم هم برای دانشجویانی که جهت پرداخت شهریه با مشکلات مالی مواجه هستند شرایطی را در نظر گرفته تا از دریافت وام بهره ببرند.همچنین یارانه سلف به دانشگاه های غیر انتفاعی ارائه می دهد.
وی در پایان با اشاره به فعالیت های پژوهشی در دانشگاه های غیر انتفاعی خاطر نشان کرد:در دانشگاه های غیرانتفاعی به خصوص در دانشگاه خیام که بنده به عنوان ریاست دانشگاه خیام فعالیت دارم اقدامات و فعالیت های خوب پژوهشی صورت گرفته است و بودجه خوبی هم از طریق هیات امنا در اختیار ما قرار می گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار