دستاوردهای دانشگاه چمران در جشنواره ملی “رویش”

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به شرکت 70 دانشگاه در ششمین جشنواره ملی “رویش”، گفت: 14 کانون از دانشگاه شهید چمران در این جشنواره شرکت کردند که غرفه دانشگاه به‌عنوان یکی از پنج غرفه برتر انتخاب شد.

دکتر عبدالرحیم هوشمند با اشاره به شرکت حدود 70 دانشگاه در جشنواره رویش اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز دارای 15 کانون فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی است که از این کانون‌ها 14 کانون در جشنواره ملی رویش حضور داشته‌اند.

وی افزود: کانون‌های فیلم و عکس، ادبی، تئاتر، هنرهای تجسمی، عاشورا و شهدا، انتظار، عفاف و حجاب، قرآن، هلال احمر، آسیب‌های اجتماعی، ایران‌شناسی و گردشگری، گفت‌وگو، سلامت و کانون خیریه قدم در این جشنواره شرکت کردند و تنها کانون مطالعات زنان که حدود یک ماه پیش تأسیس شد، در جشنواره حضور نداشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: تمامی کانون‌های شرکت‌کننده در این جشنواره، فعالیت‌ها و برنامه‌های یک‌ساله اخیر خود را در سامانه وزارت‌خانه ثبت کردند و در نهایت دانشگاه با حدود 300 برنامه در جشنواره شرکت کرد.

هوشمند با بیان اینکه در جشنواره پنج غرفه به‌عنوان غرفه‌های برتر انتخاب شدند، گفت: در غرفه دانشگاه شهید چمران اهواز بیشتر مسائل زیست‌محیطی مربوط به خوزستان مطرح شده بود، و همین موجب شد که غرفه دانشگاه مورد توجه قرار گیرد و در نهایت به‌عنوان یکی از پنج غرفه برتر جشنواره انتخاب شود.

وی ادامه داد: در هر دانشگاه یک شورای فرهنگی متشکل از کانون‌های فرهنگی و هنری وجود دارد که یک نفر به‌عنوان دبیر این شورا انتخاب می‌شود که وظیفه هماهنگ کردن فعالیت‌های کانون‌ها را برعهده دارد. در این بخش نیز شاهین پدرام دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه شهید چمران رتبه سوم را میان دبیران شوراهای هماهنگی دانشگاه‌‌های کشور کسب کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار