آغاز ثبت درخواست عودت وجوه ثبت نام‌کنندگان آزمون تحصیلات تکمیلی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعيه ای، جزئيات نحوه ثبت درخواست و اعلام شماره حساب به منظور عودت وجوه واريزی داوطلبان آزمون های تحصيلات تكميلی سال 96 را تشريح كرد.

تمامی داوطلبان آزمون های تحصيلات تكميلی دانشگاه آزاد اسلامی كه از تاريخ 17 تا 24 آذرماه نسبت به خريد كارت اعتباری ثبت نام آزمون های كارشناسی ارشد و دكتری تخصصی اقدام کرده اند، می توانند از ساعت 20 امشب (چهارشنبه اول دی ماه 1395) لغايت پايان روز دوشنبه ششم دی ماه با مراجعه به سامانهazmoon.org نسبت به اعلام و ثبت اطلاعات حساب خود برای عودت وجوه كارت های اعتباری خريداری شده اقدام کنند.

در واقع داوطلبان باید با شناسه ثبت نام و رمز ثبت نامی كه پیش از این از طريق سامانه azmoon.org خريداری كرده اند؛ نسبت به ورود به سامانه عودت وجوه اقدام و اطلاعات حساب موردنظر خود شامل نام و نام خانوادگی صاحب حساب، شماره شبا حساب بانكی خود به همراه يک شماره تلفن همراه برای تماس ضروری ثبت كنند.

داوطلبان لازم است در ثبت شماره شبا حساب خود دقت كنند زيرا ملاک واريز وجه به حساب تنها شماره شبا ثبت‌شده است.

پس از ثبت اطلاعات حساب برای عودت وجه، شماره پرونده و كد رهگيری برای درخواست ثبت شده توليد می شود و داوطلبان باید اطلاعات مربوط به شماره پرونده و كد رهگيری خود را تا واريز وجه به حساب خود حفظ كنند.

گفتنی است؛ داوطلبان باید در ثبت اطلاعات حساب خود نهايت دقت را داشته باشند چرا که امكان اصلاح اطلاعات ثبت‌شده تحت هيچ شرايطی وجود نخواهد داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار