جزئیات آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس اعضای هیات علمی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علیرضا وحیدی مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دریافت کدشناسه تدریس برای اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: براساس بخشنامه‌ای که معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 28 تیر 95 اعلام کرد، همه اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریس دانشگاه باید کد شناسه تدریس دریافت کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت دریافت کد شناسه تدریس 15 دی 95 تعیین شده، اظهار داشت: بنایراین اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس باید هر چه سریع‌تر تا تاریخ مذکور کدشناسه تدریس دریافت کنند.

وحیدی ادامه داد: با توجه به شروع برنامه‌ریزی نیمسال دوم تحصیلی 96-95 واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه از ارائه درس به اعضای هیات علمی و مدرسان حق‌التدریس فاقد کدشناسه تدریس، خوددداری می‌کند.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: معاونان آموزشی و مدیران گروه موظفند صرفا برای آن دسته از استادان که دارای کد شناسه تدریس هستند، برنامه‌ریزی و برای مابقی استادان، از هر گونه برنامه‌ریزی خودداری کنند.

وحیدی یادآور شد: مراجعه به سامانه و ثبت اطلاعات و مدارک به منزله دریافت کد شناسه نیست و متقاضی بعد از ثبت درخواست باید منتظر تایید واحد دانشگاهی و ارسال آن به امور هیات علمی سازمان مرکزی باشند. در واقع بعد از این مرحله، کد شناسه تخصیص داده می شود و هم عضو هیات علمی و هم واحدهای دانشگاهی می‌توانند آن را مشاهده کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار