اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چند برابر ظرفیت سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1395 به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش) اطلاعیه ای منتشر کرد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ 95/8/21 شرکت نموده‌اند می‌رساند که کارنامه نتایج اولیه داوطلبان در سایت سازمان‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.orgقرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (از جمله سازمان دامپزشکی کشور) می‌بایست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که برای کلیه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب کارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند:
توجه:
– عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
– مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.
معرفی شدگان رشته‌های شغلی سازمان دامپزشکی کشور:
معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی سازمان دامپزشکی کشور می‌بایست؛ کلیه مدارک ذیل (اصل و کپی) را از تاریخ 1395/10/11 لغایت 1395/10/15 به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان مورد تقاضا تحویل نمایند.
1- کارنامه منشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور
2- شناسنامه داوطلب و همسر، کلیه صفحات و کارت ملی
3- کارت پایان خدمت
4- مدرک تحصیلی
5- قرارداد کار معین (مشخص) دارای کد شناسه – قرارداد کارگری دارای کد شناسه – تاییدیه سابقه کار از دستگاه اجرایی محل خدمت
6- مدارک مربوط به بومی بودن (شهرستان، استان) طبق موارد مندرج در آگهی استخدام
7- مدارک مربوط به سهمیه استخدامی 5 درصد ایثارگری
8- مدارک مربوط به معلولیت (بهزیستی)
تذکر: لازم به توضیح است اعلام نتیجه در کارنامه به عنوان معرفی شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنین سهمیه‌های استخدامی (ایثارگران و معلولین و…) و حسب مورد کسب امتیاز لازم در مصاحبه، از بین داوطلبان واجد شرایط در این مرحله، به ترتیب نمرات فضلی و با توجه به ظرفیت مورد نیاز پذیرفته‌شدگان اولیه مشخص و جهت معرفی به گزینش معرفی خواهند شد. بدیهی است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضی نخواهد داشت.
در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال 1395 منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ 95/10/11 با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ 95/10/11 ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار