زمان اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری(اسکودا)با بیان اینکه هنوز زمان دقیق اعلام نتایج آزمون وکالت مشخص نیست، گفت: خبر تخلف در حوزه امتحانی زنجان صحت ندارد.
بهمن کشاورز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوقی ایرنا در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون وکالت افزود: تاخیر در اعلام نتایج آزمون وکالت به دلیل احتیاط هایی است که بخاطر حفظ حقوق داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت 5 آذرماه امسال انجام شده است.
وی پیش تر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفته بود که آزمون وکالت ٥ آذر ماه امسال برگزار می شود و ظرف مدت یک ماه پس از آن، نتایج اعلام خواهد شد.
رئیس اتحادیه کانون های وکلای دادگستری ادامه داد: دفترچه آزمون به همراه کلید سوالات آزمون 5 دی ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و به داوطلبان فرصت داده شد تا حداکثر ظرف 24 ساعت سئوال های خود را به طور مکتوب برای اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ارسال کنند.
کشاورز اظهار کرد: با وجود اطمینان از اینکه تقریبا ایرادهای مطرح شده وارد نیست، اما در نهایت احتیاط، موضوعات یاد شده بررسی می شود.
وی در مورد زمان دقیق اعلام نتایج گفت: پیش از این برآورد زمانی اعلام نتایج یک ماه پس از برگزاری زمان آزمون بود اما برای دقت بیشتر در اعلام نتایج، تاریخ دقیقی را اعلام نمی کنم.
کشاورز در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اینکه در حوزه برگزاری آزمون در زنجان، یکی از پاکت های سوال های آزمون مفقود شده و شخصی که سوالات متعلق به آزمون او نبوده مجبور می شود تا با سوال یکی از غایبین در آزمون شرکت کند و این مورد به گفته حاضرین درجلسه، صورت جلسه نیز شده است، افزود: این موضوع صحت ندارد و تا این لحظه خبری مبنی بر این مسئله دریافت نکرده ام.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار