ایجاد اشتغال برای جوانان بومی در فاز دوم پالایشگاه آبادان در آینده نزدیک

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

فرماندار آبادان گفت: در آینده برای تعداد زیادی از جوانان خوزستانی در فاز دوم پالایشگاه اشتغال ایجاد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عزیز شهبازی پیش از ظهر امروز در نشست دومین کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان با تاکید بر اینکه بعضی از مشکلات مانند آلاینده‌ها میان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان مشترک است، اظهار کرد: زمانی که نمایندگان وزارت نفت در پالایشگاه آبادان حضور پیدا کردند، نوید خوبی برای رفع مشکل آلاینده‌ها دادند.
وی در ادامه عنوان کرد: در آینده این آلاینده‌ها باعث ایجاد آلودگی در رودخانه بهمنشیر می‌شوند، کیفیت بحث آب و هوا در تصفیه‌خانه شبکه بهداشت در حوزه آب آشامیدنی شهری و روستایی بهتر شده است.
فرماندار آبادان با تاکید بر اینکه ترمینال‌ها و کشتارگاه‌ها در آبادان و خرمشهر حداقل آلودگی‌ها را ایجاد می‌کند، گفت: باید فاضلاب در رودخانه‌ها تعبیه شود و از طرفی دیگر شهرداری آبادان به دنبال جمع‌آوری پسماند است.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه دفع آب‌های سطحی در هنگام بارندگی با مشکل مواجه هستیم، بیان کرد: قرارداد بیمارستان 32 تخت‌خوابی اروند‌کنار میان سازمان منطقه آزاد اروند و تامین اجتماعی منعقد شده و کار اجرایی آن در حال انجام است.
شهبازی متذکر شد: در آینده برای تعداد زیادی از جوانان خوزستانی در فاز دوم پالایشگاه اشتغال ایجاد خواهد شد و بعد از راه‌اندازی فاز دوم آن، مشکل آلاینده‌ها نیز رفع خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار