برگزاری دوره‌های کوتاه مدت بین المللی و داخلی در دانشگاه پیام نور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

محمدمحسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور با اشاره به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت بین المللی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از گستره فراوانی برخوردار است و در سراسر کشور دانشجویان زیادی در این مرکز آموزش غیر حضوری مشغول به تحصیل هستند و در همین راستا دانشگاه پیام نور آمادگی خود را برای انجام دوره‌های کوتاه مدت بین المللی در حوزه‌های مختلف اعلام کرده است.

وی بیان کرد: دوره‌های کوتاه مدت در کشورهای منطقه از جمله هند، پاکستان و عراق با همکاری دانشگاه پیام نور و دیگر هدف اصلی آن گسترش زبان ادبیات فارسی و توسعه تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان خارجی این دانشگاه در 13 واحد بین المللی است.

صدر ادامه داد: دوره‌های مختلف IT آموزش الکترونیکی و مجازی به صورت فشرده در طی سه ماه برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور و به جوانانی در واحدهای بین المللی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که این دوره‌ها با سطح کیفی بالا برخوردار می‌شود.

وی عنوان کرد: دوره‌های کوتاه مدت مختلف در واحدهای دانشگاهی در داخل کشور برای علاقمندان و افرادی که دارای مشغله های کاری مختلفی هستند به صورت فشرده برگزار می‌شود که هدف اصلی این کار ارتقای سطح علمی افراد در حوزه‌های مختلف است.

سخنگوی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور همیشه در آموزش حوزه‌های مختلف علمی پیشگام است و به عنوان بزرگترین دانشگاه غیر حضوری در کشور سعی می‌کند آموزش های الکترونیکی و دوره‌های مجازی را گسترش دهد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار