برنامه استخدام 200 نفر در سازمان بنادر و دریانوردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

160 نفر برای پست های تخصصی بندری، دریایی، فنی و مهندسی و حوزه های ایمنی دریایی و40 نفر برای مشاغل عمومی و پشتیبانی با اولویت بنادر جنوبی کشور به استخدام سازمان بنادر در می آیند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان بنادر با اشاره به دریافت مجوز استخدام200 نفر از سازمان امور اداری و استخدامی کشور در نشست معاونان اداری، مالی و طرح و توسعه سازمان بنادر گفت: از سهمیه استخدامی جدید تعدادی از میان نیروهای قراردادی داخل سازمان، که دارای گواهینامه های قبولی آزمون ادواری در رشته های شغلی مورد نیاز سازمان باشند، جذب خواهند شد.
رمضانعلی محمودی ادامه داد: با هماهنگی ها و رعایت شرایط مورد نظر سازمان امور اداری و استخدامی، بخشی از مجوز جدید استخدامی به نیروهای قراردادی فعال در سازمان بنادر و دریانوردی اختصاص داده می شود.
مدیر کل برنامه وبودجه سازمان بنادر درباره شرایط اعلامی سازمان امور اداری و استخدامی تأکید کرد : قبولی در آزمون استخدام ادواری و برخورداری از شناسه قراردادی2 شرط لازم علاوه بر داشتن شرایط احراز تصدی شغل در سازمان است و با انجام مصاحبه تخصصی و ارزیابی مهارت های مورد نیاز شغلی، فرآیند استخدام نهایی می شود.
به گفته محمودی، داشتن گواهی نامه قبولی در آزمون استخدام ادواری، قانون است و بر اساس بخشنامه به دستگا های دولتی اعلام شده است.
مدیرکل برنامه و بودجه سازمان بنادر با بیان اینکه این سازمان با رعایت کامل قوانین و مقررات نسبت به استخدام نیروهای جدید اقدام خواهد کرد، گفت : مطابقت رشته تحصیلی با تصدی پست و داشتن مهارت های لازم برای انجام وظایف محوله از دیگر شروط احراز صلاحیت در استخدام آتی خواهد بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار