18 بهمن ماه نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از برگزاری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز خبر داد.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر لازم جهت آگاهی‌بخشی به مدیران دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌های بزرگ و همچنین مردم استان در جهت آشنایی با محصولات و تولیدات و بومی استان و توانمندی‌های موجود و با رویکردی متفاوت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نسبت به سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه صنعتگران و تولیدکنندگان استان در تمامی رشته‌های صنعتی مختلف آخرین قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و فناوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

محمدیان تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای معرفی تولیدات استان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و غیره است و واحدهای تولیدی مختلف می‌توانند به ارائه تولیدات و محصولات خود در این نمایشگاه بپردازند.

وی عنوان کرد: تاکنون 130 واحد تولیدی برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام از واحدهای تولیدی استان جهت حضور در این نمایشگاه هنوز در حال انجام است و واحدهای تولیدی می‌توانند برای ثبت‌نام به معاونت صنایع کوچک و یا به سایت شرکت به آدرسwww. Khiec .ir مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: نمایشگاه توانمندیهای استان در مساحتی بالغ بر سه هزار متر مربع در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان در اهواز از 18 تا 21 بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر بر پا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند از روز 18 بهمن ماه تا 21 بهمن ماه، هر روز از ساعت 16 الی22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار استان اخبار