آغاز پيش‌فروش بليت نوروزي قطارها از امروز

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

معاون مسافري راه‌آهن گفت: پيش‌فروش اينترنتي بليت قطار‌هاي نوروزي از امروز و پيش‌‌فروش حضوري در دفاتر فروش بليت قطار از 18 بهمن آغاز مي‌شود.

ميرحسن موسوي اظهار داشت‌: طرح سفرهاي نوروزي و پيک سفرها از 25 اسفند آغاز مي‌شود و تا 15 فروردين ادامه مي يابد. وي با اشاره به اختصاص قطارهاي مختلف براي سفرهاي نوروزي گفت: ظرفيتي که براي ايام نوروز در نظر گرفته‌ايم اختصاص 204 قطار در هر روز به کل مسيرها است.

معاون مسافري راه‌آهن ادامه داد: 4300 قطار براي کل ايام پيک نوروز پيش بيني شده است.در اين ايام يک ميليون و 615 هزار «نفر صندلي» ايجاد کرده‌ايم که 730 هزار «نفر صندلي» مربوط به قطارهاي مسير مشهد و زائران امام رضا (ع) است.

موسوي ادامه داد: پيش فروش بليت قطارهاي نوروزي به مدت سه روز و در مدل‌هاي مختلف ادامه دارد.

وي افزود : از ساعت 17 امروز پيش فروش اينترنتي در همه مسيرها به غير از مسير تهران – مشهد آغاز مي‌شود.

موسوي ادامه داد : از ساعت 7:30 روز 18 بهمن ماه پيش فروش بليت قطار در همه مسيرها به غير از تهران- مشهد از طريق آژانس‌ها آغاز مي‌شود.

معاون مسافري راه‌آهن گفت : از 18 بهمن پيش فروش مسير تهران – مشهد و بالعکس از ساعت 17 از طريق اينترنت آغاز مي‌شود و از 19 بهمن ساعت هفت و نيم صبح پيش فروش مسير تهران – مشهد و بالعکس از طريق آژانس‌ها خواهد بود.

معاون مسافري راه‌آهن گفت: پيش‌فروش‌ها در سه روز انجام مي‌شود و از روز چهارم به بعد در همه مسيرها فروش بليت قطار داريم.

وي با بيان اينکه 2 هزار مراکز فروش بليت قطار در سطح کشور فعاليت مي‌کنند گفت: مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل مي‌توانند انتقاد،‌ پيشنهاد و نظر خود را با شماره تلفن 0215149 درميان بگذارند.

موسوي با بيان اينکه بليت قطارهاي نخجوان- مشهد و بالعکس هم در زمان‌هاي ذکر شده پيش‌فروش در سيستم و آژانس‌ها موجود است گفت: به دليل آنکه شرکت‌هاي ريلي تقاضايي براي افزايش قيمت بليت‌هاي قطار نداشتند در نوروز پيش رو نيز بليت قطار افزايش نمي‌يابد.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار