ادامه بررسی اصلاحیه قانون کار در مجلس

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی وزارت کار یا دولت برای بازگشت قانون کار به دولت نداشته‌ایم، گفت: در جلسه صبح امروز معاونت روابط کار هم درباره قانون کار و موضوع بازگشت آن سخنی به میان نیامد.
سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا نامه‌ای از سوی دولت یا وزارت کار برای ارجاع لایحه اصلاحیه قانون کار به دولت دریافت کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه از طرف دولت و وزارت کار هیچ نامه‌ای برای بازگشت اصلاحیه قانون کار به دولت نداشته‌ایم.
وی افزود: یک ساعت قبل نیز با معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشست داشتیم که باز هم نظری درباره بازگشت اصلاحیه قانون کار به دولت به صورت کتبی و شفاهی اعلام نشد.
خدادادی، نشست بعدی ادامه بررسی اصلاحیه قانون کار در مجلس شورای اسلامی را به دلیل ترافیک کاری نمایندگان مجلس را اوایل سال آینده اعلام کرد و گفت: در این نشست، از نمایندگان تمام طرف‌های حاضر دعوت خواهد شد.
به گزارش فارس، لایحه اصلاحیه قانون کار در حالی همچنان در دستورکار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار دارد که یک ماه پیش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وعده بازگشت آن به دولت را مطرح کرده بود.
در نشست شورای مشورت سه جانبه ملی، نمایندگان کارگری و کارفرمایی نظرات مختلف خود را پیرامون بازگشت اصلاحیه قانون کار به دولت مطرح کرده بودند که در این باره طبق اظهارات رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار