محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن ماه در اهواز اعلام شد

دسته ها: اخبار استان اخبار

 

محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن ماه در اهواز اعلام شد

جانشین رییس پلیس راهور خوزستان محدودیت‌های ترافیکی روز 22 بهمن ماه در اهواز را اعلام کرد.

سرهنگ حمید خرسندنژاد اظهار کرد:‌ محل تجمع مردم در اهواز در راهپیمایی 22 بهمن ماه، میدان مولوی است و از ساعت 7 صبح در مسیر غرب به شرق خیابان امام موسی صدر از میدان ساعت به سمت میدان مولوی، ممنوعیت تردد وجود دارد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد در خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی در روز 22 بهمن ماه تصریح کرد: از ساعت 7 صبح روز جمعه، ممنوعیت تردد در خیابان‌های شهید منصفی، لقمان و عارف به سمت خیابان امام موسی صدر اعمال می‌شود. همچنین از خیابان مدرس و شهید مدنی تا میدان مولوی در این زمان ممنوعیت تردد وجود دارد.

جانشین رییس پلیس راهور خوزستان افزود: همچنین از ساعت 7 صبح روز جمعه در کلیه خیابان‌های منتهی به خیابان سلمان فارسی ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد. همچنین از میدان شهدا به سمت سه‌راهی آزادگان، مسیر جنوب به شمال خیابان دکتر شریعتی، از چهارراه زند به سمت خیابان سلمان فارسی ممنوعیت تردد وجود دارد.

خرسندنژاد ادامه داد:‌ از خیابان شریعتی جنوبی تقاطع امام(ره) به خیابان سلمان فارسی و از بلوار آیت‌الله بهبهانی از تقاطع کیکاووس تا تقاطع پاداد نیز از ساعت 7 صبح 22 بهمن ماه ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد. از ساعت 1 بامداد روز جمعه نیز توقف هرگونه وسایل نقلیه در مسیرهای راهپیمایی خیابان موسی صدر و سلمان فارسی و بخش‌هایی از بلوار آیت‌الله بهبهانی ممنوع است.

وی با اشاره به مسیرهای جایگزین در روز 22 بهمن ماه بیان کرد: خودروهایی که روز 22 بهمن ماه قصد تردد از پل چهارم را دارند، در ساعات ممنوعیت تردد باید از پل غدیر استفاده کنند. خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی نیز از دیگر مسیرهای جایگزین در این روز هستند.

جانشین رییس پلیس راهور خوزستان ادامه داد: ‌آن دسته از خودروهایی که قصد تردد از بلوار آیت‌الله بهبهانی و همچنین تقاطع آتش‌نشانی را دارند نیز باید از خیابان پیروزی استفاده کنند و در تقاطع پاداد ادامه مسیر دهند.

اخبار استان اخبار