توییتر پیام‌های دایرکت اشخاصی که نمی‌شناسید را فیلتر می‌کند

دسته ها: اخبار فناوری اخبار

توییتر پیام‌های دایرکت اشخاصی که نمی‌شناسید را فیلتر می‌کند

توییتر از مدت‌ها قبل به صورت پیوسته در تلاش بوده است تا قابلیت Direct Messages پلتفرم خود را به یک سیسنم پیام رسان شخص به شخص تبدیل کند که کاربران به صورت روزانه به عنوان یک ابزار پیام رسانی از آن استفاده می کنند.

به گزارش تک شات، در هر حال با توجه به اینکه تویتر هنوز آمار مربوط به میزان استفاده کاربران از بخش پیام‌های دایرکت سرویس خود را منتشر نکرده است، پیش بینی می‌شود که این قابلیت هنوز به محبوبیت چندانی نرسیده است. در هر حال توییتر سعی دارد با اضافه کردن قابلیت‌های جدید بخش دایرکت را برای کاربران جذاب تر کند.

به این ترتیب توییتر امروز تغییر جدیدی را به بخش DM اضافه کرده است. از این پس زمانی که کاربران توییتر یک پیام دایرکت را از شخصی دریافت کنند که او را فالو نمی‌کنند وارد تب جدیدی به نام Requests خواهند شد. این تغییر شامل مکالمات گروهی نیز می‌شود.

کاربران می‌توانند با مراجعه به این تب جدید، درخواست های دریافتی خود را حذف کرده یا آنها را قبول کنند. کاربرانی که برای شما پیام ارسال کرده‌اند تا زمانی که گزینه Accept را انتخاب نکنید با خبر نخواهند شد که پیام آنها را دیده‌اید یا نه.
البته حذف کردن پیام دایرکت افراد به این معنا نیست که آنها نمی‌توانند در آینده برای شما چنین پیامی ارسال کنند و برای این کار باید از قابلیت بلاک کردن استفاده کنید.

اخبار فناوری اخبار