آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی ۵ مرداد برگزار می شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آزمون جایابی دانش آموختگان دندانپزشکی ۵ مرداد برگزار می شود

سی امین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور ۵ مرداد ۹۶ برگزار می شود و داوطلبان از سوم تا هشتم تیرماه می توانند در آن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زمان ثبت نام از ساعت ۱۸ روز شنبه ۳ تیر آغاز و ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۸ تیر ۹۶ پایان می یابد. داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند .

فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند (ورودی های پیش از اگوست ۲۰۰۹).

داوطلبان برای ثبت نام اینترنتی باید با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی هزینه ثبت نام یک میلیون و ۷۰ هزار ریال (۱۰۷ هزار تومان) را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند و با ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام و دریافت کد رهگیری ثبت نام خود را تکمیل کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز ۳ مرداد ۹۶ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی خود را در روز آزمون همراه داشته باشند، در غیر این صورت از ورود آنان به سالن برگزاری آزمون جلوگیری خواهد شد.

منابع آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۶ در سایت سنجش www.sanjeshp.ir در بخش منابع آزمون ها و منابع آزمون جایابی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ۹۶ قابل دسترسی است.

آزمون رأس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۵ مرداد ۹۶ برگزار می شود. مکان برگزاری آزمون در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در تهران است که نشانی دقیق آن روی کارت ورود به جلسه درج می شود.

در آزمون، نمره منفی اعمال نمی شود. داوطلبان دانش آموخته از دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت، باید ۶۰ درصد نمره کل آزمون را کسب کنند.

پس از آزمون نمره و رتبه کسب شده داوطلبان از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد.

داوطلبان می توانند بر اساس نمره و رتبه و با در نظر گرفتن سایر شرایط، دانشگاه (های) مورد نظر خود را برای تحصیل، به ترتیب اولویت دلخواه خود انتخاب کرده، یا از گذراندن دوره تکمیلی انصراف داده و فرم های مربوطه را تکمیل کنند. (متعاقباً در سایت اعلام خواهد شد)

معرفی نامه پذیرفته شدگان از طریق اتوماسیون اداری به دانشگاه ها ارسال خواهد شد و برای دریافت معرفی نامه، نیازی به مراجعه حضوری نیست.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار