اعلام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

اعلام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 96 دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا از روز یکشنبه ۲۱ خرداد از طریق این دانشگاه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. داوطلبانی که براساس مفاد کارنامه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، باید از روز یکشنبه ۲۱ خرداد به سایت این سازمان مراجعه و فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود را تکمیل کنند.

داوطلبانی که علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته در محدوده زمانی ۲۱ خرداد تا ۲۵ همین ماه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند. انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون، به طور مجزا و از طریق این دانشگاه انجام می‌‌شود.

داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود در یکی از موسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار