توضیح سازمان امور مالیاتی کشور درباره استخدام در این سازمان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

توضیح سازمان امور مالیاتی کشور درباره استخدام در این سازمان

سازمان امور مالیاتی کشور به پرسش های استخدامی مخاطبان سرویس مشکلات مردم جواب داد.
به گزارش خبرآنلاین، برگزاری آزمون متمرکز استخدامی باعث شده تا نهادهای دولتی و عمومی، نیازهای استخدامی خود را از طریق آزمون متمرکز تامین کنند.
داوطلبان حضور در برخی از سازمانها، در سرویس مشکلات مردم سئوال می پرسند چه زمانی هنگام خدمت آنها فرا می رسد. از جمله درباره استخدام در سازمان امور مالیاتی کشور، کامنتهایی در سرویس مشکلات مردم از سوی داوطلبان گذاشته شده است.
یکی از مخاطبان در این باره سئوال کرده: سلام لطفا از مدیرکل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور بپرسید ، نتایج تحویل مدارک برای دعوت به مصاحبه یا پذیرش برابر ظرفیت خوشه مامور تشخیص مالیات یا همان کارشناس مالیاتی و سایر خوشه های شغلی استخدامی 21 آبان ماه 95 سازمان امور مالیاتی کشور که آزمون توسط سنجش برگزار گردید کی اعلام می شود؟ برای مصاحبه تخصصی و یا برابر ظرفیت گزینش چند ماهه منتظر اطلاعیه هستیم خودشون گفتن تا نیمه دوم فروردین ماه اعلام خواهند کرد اما هنوزم خبری نیست تعداد زیادی از پذیرفته شدگان منتظر هستند تا لیست مصاحبه شوندگان و برابر ظرفیت ها اعلام شود اما هنوزم اعلام نکرده و حتی اطلاعیه ای هم قرار نداده اند لطفا پیگیری کنید ، با سپاس
مخاطب دیگری سئوال خود را اینطور مطرح کرده: سلام،اگر امکانش هست درمورد آزمون استخدامی فراگیر سوم برای سازمان امور مالیاتی ،درمورد ادامه روند استخدامی پیگیری انجام بدین،هفت ماه از زمان آزمون و پنج ماه از اعلام نتایج میگذره و قبل از عید هم اطلاعیه ای از طرف سازمان منتشر شد مبنی بر اینکه برای مصاحبه در نیمه دوم فروردین 96 اطلاع رسانی خواهد شد ،تا الان هیچ خبری نشده و به تماسها و پیگیریهای حضوری جواب درست و روشنی داده نمیشه، بیش از هزار داوطلب پذیرفته شده از سراسر کشور همچنان در شرایط بلاتکلیفی بسر ميبرند.با تشکر
موارد به سازمان امور مالیاتی کشور منعکس شد و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مزبور، پاسخ زیر را در اختیار سرویس مشکلات مردم قرار داد که عینا منتشر می شود.
پاسخ سازمان امور مالیاتی کشور
مدیرمسئول محترم خبرگزاری خبرآنلاین
باسلام و احترام
نظر به طرح سوال مردمی در آن رسانه مورخ 6/3/1396، درخصوص پیگیری موضوع اعلام نتایج آزمون مورخ 21/8/1395 سازمان متبوع، اعلام می دارد:
نتایج اولیه آزمون استخدامی مذکور درتاریخ 5/10/1395 مشتمل بر فهرست اسامی افرادی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم شدند از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش به اطلاع عموم شرکت کنندگان رسانده شد و مقرر گردید تا پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون ، مدارک خود را جهت تطبیق با شرایط ذکر شده درآگهی استخدام به ادارات کل مربوطه ارائه دهند تا مدارک این افراد پس ازبررسی از سوی ادارات کل مربوطه جهت بررسی و تایید نهایی به ستاد سازمان ارسال گردد.
همکاران اداره تامین و ساماندهی نیروی انسانی این اداره کل ، پس از بررسی مدارک افراد موصوف و انطباق شرایط ایشان با موارد ذکر شده در آگهی استخدامی ، موارد مغایرت یا عدم مغایرت را جهت اصلاح لیست اولیه در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور وارد نمودند . سازمان سنجش آموزش کشور نیز در تاریخ 6/3/1396 لیست پردازش شده را در اختیار این اداره کل قرار داده است.
بدیهی است پس از انجام هماهنگی های لازم با ادارات کل امور مالیاتی استانها ، لیست افراد واجد شرایط و زمان و مکان انجام مصاحبه به اطلاع کلیه شرکت کنندگان خواهد رسید. لازم به ذکر است با توجه به درخواستهای مکرر تلفنی داوطلبان، جهت رفاه حال این عزیزان زمان انجام مصاحبه پس از پایان ماه مبارک رمضان تعیین خواهد شد.
کامبیز نوروزی، مدیر کل منابع انسانی و رفاه سازمان امور مالیاتی کشور

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار