آغاز ثبت نام داوطلبان ” مدرس آموزش خانواده” از امروز

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

آغاز ثبت نام داوطلبان ” مدرس آموزش خانواده” از امروز

آغاز ثبت نام داوطلبان

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از جذب 1280 مدرس آموزش خانواده خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان از امروز شروع شده است.

به گزارش ایسنا، نورعلی عباسپور در نشستی خبری با بیان اینکه رسالت اصلی انجمن اولیاء و مربیان فراهم سازی بستر مناسب برای مشارکت آگاهانه اولیاء در فرایند مدرسه و تعلیم و تربیت فرزندانشان است گفت: اگر زمینه حضور موثر اولیاء فراهم نشود تعلیم و تربیت دچار مشکل و نارسایی خواهد بود.

وی افزود: فلسفه ایجاد این تشکیلات کیفیت بخشی به حضور اولیاء در برنامه های مدرسه است. تا کنون به جایگاه انجمن اولیاء و مربیان توجه ویژه ای شده و تلاش می شود این نقش پررنگ تر شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اگر انجمن ها در مدارس فعال نباشند قطعا ادامه فعالیت مدارس ما دچار مشکل و یا احیانا متوقف خواهد شد عنوان کرد: در 90 هزار مدرسه، انجمن اولیاء و مربیان داریم.

عباسپور با بیان اینکه تلاش می کنیم حضور خانواده در مدرسه را اثربخش کنیم اظهار کرد: اکنون آموزش خانواده در دستورکار ما قرار دارد. البته این کار در چند بخش انجام می شود. یک بخش آن انتشار محتوای آموزشی است. انتشار 270 عنوان کتاب که غنی ترین منابع مربوط به پاسخگویی به نیاز والدین است انجام شده است. همچنین چاپ ماهنامه پیوند خانواده با 350هزار تیراژ از فعالیت هایی است که دنبال می شود.

وی ادامه داد :برگزاری کلاس های آموزش خانواده به صورت حضوری جزو برنامه های اصلی مدارس است. در سال گذشته یک چهارم از جمعیت اولیاء که شمار آنها به هشت میلیون نفر می رسد تحت آموزش قرار گرفتند. معمولا چهار تا هفت جلسه آموزشی برای اولیاء برگزار می شود. سال گذشته بیش از 127 هزار دوره آموزشی برگزار شد.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 15 هزار مدرس آموزش خانواده داشتیم که اکنون شمار آنها به 7000 هزار نفر رسیده است عنوان کرد: درخواست هایی از استان ها وجود داشت و برای جذب مدرس اقدام کردیم. شیوه نامه مربوط به استان ها ارسال شده و ثبت نام از امروز از طریق سامانه familyeducation.Ir شروع شده است و تا 10 تیرماه ادامه دارد. داوطلبان، همکاران رسمی و پیمانی و اعضای هیات علمی دانشگاهها هستند و50 هزار تومان بابت ثبت نام دریافت می شود.

وی افزود:در مرحله ازمون محدودیت خاصی برای رشته تحصیلی نداریم و کسی که رشته اش مرتبط نیست اگر علاقه مند باشد می تواند دوره های آموزشی را بگذراند و در این حیطه فعالیت کند. بنا داریم امسال 1280 نفر را جذب کنیم.

عباسپور با بیان اینکه حداقل مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر است عنوان کرد: افرادی که در مرحله آزمون علمی حدنصاب لازم را کسب کنند تحت مصاحبه قرار می گیرند و اگر پذیرفته شوند وارد دوره های آموزشی می شوند. دوره های آموزشی 60 ساعته درنظر گرفته شده است.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حق الزحمه درنظرگرفته شده بر اساس دستورالعمل مالی مدارس و ضوابط معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود و از اعتبارات دولتی نیست گفت: حق الزحمه از محل مشارکت داوطلبانه اولیاء به مدارس تامین می شود.

وی افزود: چون خود انجمن های مدارس برای دوره های آموزشی والدین برنامه ریزی می کنند معمولا حق الزحمه را تامین می کنند و تا کنون مشکلی برای پرداخت حق الزحمه مدرسان وجود نداشته است. ما موظف هستیم مدرسان مجرب را معرفی کنیم.

عباسپور به جمع آوری 360 میلیارد تومان از محل کمک های مردمی در مدارس در سال گذشته اشاره کرد و گفت : مدارس دستورالعمل مالی دارند و این مبالغ باید با نظر انجمن اولیاء و مربیان با توجه به سرفصل های مشخص شده هزینه شود.

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.